Hej hej...
Minna, nej jag vet att städning inte ska vara en present, men ibland får man ändå ta det onda med det goda och tycka att de små männen är söta
Sar
Inte alls roligt, det kan ta lite tid innan penicillinet värkar, hoppas det hjälper med panodil och ipren...
Annars så har hela dagen varit upp o ner här
Igår kväll kom jag ju på att vi skulle påbörja utredningarna på barnens magar idag...
Så det blev lite småstressigt här idag
Timothy hade krupp inatt så det vart Mollipect detf örsta han fick på morgonen...
Sedan gick sambon o lämnade Mira på dagis idag så jag slapp, slutade med att jag låg kvar i sängen o T somnade PÅ mig innan sambon ens hunnit tillbaka från dagis
Sedan sov vi till 11
Upp o klä på, iväg till dagis, ta bussen för att äta lunch på Burger King eftersom vi hade tid klockan 13 på barnmedicin...
Vara där i typ 2 timmar, handla, åka hem...
Påvägen hem så ringde MIN mobil?!?!? Ja gissa om jag blev chockad... Sällan den ringer, oftast får jag bara SMS...
Jaja, det var hon från dagistjosangrejjen som ringde, hon kunde fixa dagisplats på ett dagis som var lite närmare oss... Jahopp, fortfarande inte där jag ville ha så jag bad att få återkomma till henne när vi kommit hem och jag kollat upp vart det låg...
Kollade upp det hela och det kändes som det dagiset låg i helt fel riktning... Jag har ju ställt in mig på att ha 4 km mellan dagisen och jag ska även börja på Jobbcentrum som ligger ganska nära Ts dagis... Så det blev att behålla den platsen ändå...
Kommer vara sönderstressad ändå som läget ser ut så varför göra det värre genom att välja ett dagis som ligger längre från den plats där jag ska infinna mig ganska många dagar till o börja med???
Hon frågade även vad min "kille" jobbar med, kul o berätta för 50-11 gången att han är sjukskriven och kommer fortsätta vara det för sin Whiplash-skada och får därför varken lämna eller hämta på dagis...
Men men, nu är det rätt lugnt, snart dags för middag, men vad händer ikväll???
Sambon min är duktig
Han försöker sluta röka och bestämt sig för att sluta dricka öl på samma dag
Han slutar inte röka helt på en gång, han drar ner så gott det går för att bryta vissa vanor, sedan när han är nere på typ 5 cigg om dagen ska han sluta helt...
Förstår inte hans resonemang, men om han anser att detta är bästa sättet för honom att sluta så får han göra så... Bara han slutar