• Venus

TrådDödarFolket #6

Hej hej...

Jag lyckades tydligen döda den sista tråden oxå
    7 minuter över midnatt
    7 minuter in på MorsDag

Så välkommen in i den nya tråden, välkommen o säg ditt hjärtas mening...

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m2248805.html

• Svar på tråden TrådDödarFolket #6
  • Phantera

Godmorgon...eller nått! Dee började självklart krångla inatt också...så idag är man trött!

Ska snart göra mig i ordning för inskrivningen...
    Men jag vill soooova!
    Aja...kanske får vila en sväng på EM eller ngt.

Behöver tvätta...och städa...urk!
    Får bli senare...typ...

Ha en bra daaaa!

• Minna

Jag vill också soooooova!!!

Men inatt har jag faktiskt sovit gott! Jag har sovit hela natten utan att vakna! Annars vaknar jag alltid ett par ggr för att antingen kissa eller knapra halsbrännepiller.....
    Men nu vaknade jag av att Andreas gick upp för att hämta Lova, klockan 06.30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sovmorgon!!! Men inte blev jag piggare för det.

Idag är det regn och rusk... tråkigt.
    Och så känner jag mig ensam... Jag orkar ju inte åka nånstans. På torsdag ska jag till mvc, fler bussfärder denna vecka går inte. Då dör jag.
    Men imorrn ska ju min söta mamma skjutsa mig till frisören och vara barnvakt åt Lova. Tjoho!
    Jag höll på att börja tjuta när Andreas gick till jobbet förrut, vill inte vara ensam, det är så tråkigt.
    Jag behöver prata med vuxna människor.
    Lova säger inte så mycket tillbaka när jag pratar med henne...
    Hon nickar mest och säger mm!

Jag vill till ikea och köpa utemöbler. Men jag har ju ingen bil. Och inget körkort... bajs.

Dålig dag idag.

Harebrahej

• Venus

Phant Tror inte att du skulle vilja flytta Dee till ett dagis 4 km bort när du har ett 2-3 minuters gångväg ifrån dig bara för att bebisen du har i magen inte får plats på samma Så att flytta Mira är inte aktuellt som du kanske förstår, för då kommer jag bli ännu mer stressad och ska hon gå den vägen varje morgon och varje eftermiddag så kommer vi prata ca 2 timmar eftra varje dag... Onödigt anser jag, hon kommer lämnas tidigt nog...

Gomorron

• Merenwen Elanesse

jag är DÖD
    va hos vårdcentralen nyss
    så jävla elak tant så det inte är sant
    hon skulle in o peta med tops för att göra rent! grävde massa jag satt o böla & sa attd et gjorde APONT! hon bara sa typ skärp till dig nu.
    fy fan jag mår piss

hon skickar en remiss till öronkliniken klocklan 14 ska jag va där..

fan fan fan

• Merenwen Elanesse

smoothie

ja jag har kåvepenin 800 mg
    det va visst inflammerat både i & ytterörat o runt om.. rätt stor alltså...
    men som sagt hon kunde inte se så mycket

• Merenwen Elanesse

smoothie

ja jag har kåvepenin 800 mg
    det va visst inflammerat både i & ytterörat o runt om.. rätt stor alltså...
    men som sagt hon kunde inte se så mycket

• sweetaly

hello darlings!!

phant: jepp, "sjukskriven" i fredags!! skooont!!

full rulle hela helgen var det! i sondags var vi hem till en fran dagiset som hade varsta ranchen typ!! skitstort!! var tp 50-60pers(inkl.barn) eller kanske annu fler som at lunch dar.. barnen sprang omkring i solen o stojjade i varsta varmen (drygt 30°C i skuggan), forstar inte hur de orkade..men skoj hade de!!
    igar madde inte lillan sa bra, nunnan pa dagiset sa att hon inte hade atit ngt, var o kikade sandaler(sadana hon ska kunna bada med i havet) men hon ville inte ha dem..jaja, far val kopa pa lordag! val hemma sa har hon 38 i feber..stackaren sa idag ar hon hemma hos farmor! hann tillochmed gora varsta langa parlhalsbandet med henne o ett armband pa morgonen och sa tvattade jag snabbt av toaletterna, vadrade och plocka lite hemma ifallatt svarmor skulle fa for sig att vakta henne hemma hos oss istallet..men,men..
    liiite trott nu..jaja, har ju lunch vid 12.30 sa da far jag ga hem o vila lite..
    ar pa G varsta tokiga askvadret hit nu!! ojoj..har ju bara t-shirt pa mig sa blot kommer jag att bli pa hemfarden med cykeln..kan ju ta mig ett skont bad val hemma!! men sen maste jag ju cykla tillbaka till jobbet..

sarnisa: vad hemskt med orinflammation, har sjalv aldrig haft som tur ar men ont maste det ju gora! hopas de pa oronkliniken ar duktiga o hjalper dig nu da!! tror inte det var sa smart av skoterskan att pilla med topsen...da pillar hon ju bara in geggan langre in o det lilla som kommer ut e ju inte nog mkt..hmm.. piggna pa nu iallefallen!! *kram*

nu maste jag jobba lite

• Lilou

Stackars Sar!!! *kramar om*
    Vilken elak tant! Vadda 'skarp dig'?!

Minna: vet PRECIS hur du kanner dig...vill ocksa ha vuxet sallskap...

Bara har en snabbis...Ida gnaller...ses senare

Svar på tråden TrådDödarFolket #6