• Venus

TrådDödarFolket #6

Hej hej...

Jag lyckades tydligen döda den sista tråden oxå
    7 minuter över midnatt
    7 minuter in på MorsDag

Så välkommen in i den nya tråden, välkommen o säg ditt hjärtas mening...

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m2248805.html

• Svar på tråden TrådDödarFolket #6
  • Phantera

Just ja!

GRATTIS till Meja, en vecka och 40 min gammal!

• Phantera

Och till min mamma som har namnsdag idag...Rozita!

• Minna

HEJ!

Idag har vi varit iväg till ikea och lite andra ställen!
    Skitkul! Men vääääääldigt tröttsamt! Shit pommes vad det tar på krafterna med två barn!
    Andreas och min pappa var iväg och köpte staket medans min mamma och jag med barnen var på ikea!
    Vi har nämligen beslutat oss för att häcken på baksidan ska ner!!! Tjoooohoooooo! Jag har alltid tyckt att den är fuuuul. Den har missköts nåt så fruktansvärt, typ tre meter hög, jättegles på mitten, och helt vild högst upp!
    Andreas ville ha kvar den, för insynsskyddet.... Men snälla nån, det är bara skog utanför!!! Och en cykelväg! Men det är ju verkligen inte många som kan sitta och glo in.
    Sen ville jag ha staket istället, för Lova rymmer hela tiden... Lite jobbigt.
    Så nu har Andreas och jag kompromissat. Han klipper ner häcken så långt det bara går, och sätter sedan upp ett staket och en grind, bakom häcken!
    Så får vi se om häcken kanske kan växa till sig och bli fin om vi sköter om den.
    Han har klippt ner nästan hela häcken ser jag nu genom fönstret! Och trädgården ser myyyycket större ut!
    Jättefint! Imorgon kommer min pappa hit och hjälper Andreas att sätta upp staketet!
    Tjoho! Nu kommer Lova inte kunna rymma mer! YEAH!

Phant-- vilken fin gungställning!!! Sån vill jag också ha! Fast den skulle nog ta väldigt stor plats i våran trädgård...
    Det finns ju tyvärr ingen gunga på gården här. Det finns några gungor en bit bort, men inte några bebisgungor..
    Synd.

Sarnisa-- hoppas du har haft kul hos svärisarna!

Nej, nu har jag så ont i ryggen så jag tror jag dör snart.. får gå och lägga mig ner en stund.
    Får skriva mer sen.. Pussipuss!

• Merenwen Elanesse

hej hopp

det är inte så bra här hemma just nu

har vart hos svärisarna hela dagen som sagt & när vi vart där i 1 timma blir Tristan SKETASVULLEN om ögat!!!!!!!
    & snoret bara rinner & rinner .-( & ögat likaså.
    huga stackarn nån allergisk chock el nåt
    fast jag vet i fasen vad det kan va ifrån för han åt inget speciellt & hundarna träffar han ju typ MINST 1 gång i veckan!!! ?? så det är väldigt SKUMT!

De hade precis klippt gärset iförsig så det kan ju ha vart det.. men sen när han åt gröt vart han liiiite bättre men sen när han gick ner & busa på golvet så vart han sådär igen...
    nu sussar han gott! vi får hoppas det är bättre imorrn annars får jag ringa sjukan el nåt...

huga

nää nu ska jag in & kolal till min prins

• Merenwen Elanesse

tror ni attd et aknske har att göra med att jag slutat amma? *långsökt*
    det kanske gav nåt skydd mot hundarna förut el npt hööhöö

• Merenwen Elanesse

hallå? dissar ni mig nu el?

• Sarasnaran

Alltid Fia!
    Nej ärligt talat så har jag ingen aning, men jag har svårt att tro att det skulle bero på amningen.

• Sarasnaran
    Åh Minna.. Ikea! *avis*
    Vi skulle verkligen behöva nya bestick..
    Finns det på Ikea? *är ingen reguljärbesökare*

Inte kunnat käka på hela dagen.. Käkade en halv sliten melon som smakade ja.. Noll!
    Men så fort solen är på väg ner så kan jag äta igen! Wohoooo!

*äter pasta med ketchup, kryddor o creme fraiche*
Svar på tråden TrådDödarFolket #6