HEJ!
Idag har vi varit iväg till ikea och lite andra ställen!
Skitkul! Men vääääääldigt tröttsamt! Shit pommes vad det tar på krafterna med två barn!
Andreas och min pappa var iväg och köpte staket medans min mamma och jag med barnen var på ikea!
Vi har nämligen beslutat oss för att häcken på baksidan ska ner!!! Tjoooohoooooo! Jag har alltid tyckt att den är fuuuul. Den har missköts nåt så fruktansvärt, typ tre meter hög, jättegles på mitten, och helt vild högst upp!
Andreas ville ha kvar den, för insynsskyddet.... Men snälla nån, det är bara skog utanför!!! Och en cykelväg! Men det är ju verkligen inte många som kan sitta och glo in.
Sen ville jag ha staket istället, för Lova rymmer hela tiden... Lite jobbigt.
Så nu har Andreas och jag kompromissat. Han klipper ner häcken så långt det bara går, och sätter sedan upp ett staket och en grind, bakom häcken!
Så får vi se om häcken kanske kan växa till sig och bli fin om vi sköter om den.
Han har klippt ner nästan hela häcken ser jag nu genom fönstret! Och trädgården ser myyyycket större ut!
Jättefint! Imorgon kommer min pappa hit och hjälper Andreas att sätta upp staketet!
Tjoho! Nu kommer Lova inte kunna rymma mer! YEAH!
Phant-- vilken fin gungställning!!! Sån vill jag också ha! Fast den skulle nog ta väldigt stor plats i våran trädgård...
Det finns ju tyvärr ingen gunga på gården här. Det finns några gungor en bit bort, men inte några bebisgungor..
Synd.
Sarnisa-- hoppas du har haft kul hos svärisarna!
Nej, nu har jag så ont i ryggen så jag tror jag dör snart.. får gå och lägga mig ner en stund.
Får skriva mer sen.. Pussipuss!