• Venus

TrådDödarFolket #6

Hej hej...

Jag lyckades tydligen döda den sista tråden oxå
    7 minuter över midnatt
    7 minuter in på MorsDag

Så välkommen in i den nya tråden, välkommen o säg ditt hjärtas mening...

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m2248805.html

• Svar på tråden TrådDödarFolket #6
  • Minna

Godmorgon!

Sarnisa-- men så han börjar bli bättre då?
    Typiskt att du inte fått sova nåt.. men det är väl smällar man får ta som förälder....

Lova har vaknat på helt fel sida idag. Hon är skitjobbig, bara gnäll, skrik och bråk.
    När Lova blir arg, så kastar hon sig på golvet... självklart kastade hon sig in i en stol nyss... Det blev en ordentlig smäll på huvudet. Men hon verkar inte ha ont, lät nog värre än det var, för jag ser inte ens något märke. *suck*

Idag kanske vi tar en långpromenad till centrumet här borta.. får se om vi orkar.
    Jag behöver handla lite saker, och om vi tar två vagnar så kan vi lasta på oss endel.
    Hmm., får tänkas på.

• JennyOEmilia

Snutt. Fyyyyy, vad tidigt! Hur orkar du? Hoppas det gick bra att gå upp i allafall.

• Lilou

Sar: stackare dig o Tristan hoppas det blir battre idag

Minna: varsta supermamman ar du ju! En vecka efter forlossningen var jag sa svag att ga 500 meter gjorde mig helt matt...hur GOR du?!

Ida ar saaa rolig! Forsoker att prata...tittar allvarligt pa mig o sager hogt AGOOOOOOO. Och sedan varldens leende *smalter*....OH! Vad jag alskar min dotter!

Forresten. Nu har jag bestamt mig for att inte ma daligt langre. Nu RACKER DET! Sadetsa!

• Merenwen Elanesse

Lilou *tummen upp*

• Lilou

Oh vad kul! Nu har det kommit ngt paket! Maste ga ner till portvakten o hamta!!!

Undrar vad det kan vara....

Svar på tråden TrådDödarFolket #6