• Venus

TrådDödarFolket #6

Hej hej...

Jag lyckades tydligen döda den sista tråden oxå
    7 minuter över midnatt
    7 minuter in på MorsDag

Så välkommen in i den nya tråden, välkommen o säg ditt hjärtas mening...

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m2248805.html

• Svar på tråden TrådDödarFolket #6
  • Merenwen Elanesse

*avis på lilou & wawooom *

• Lilou

Sar: det ar bara att komma hit

• sweetaly

sar: jepp! kom "hit"!!

lilou: *humbumhum* *gnugga geniknolarna o funderar* jaaaa....vad ska man ha pa sig!? Vi kan leka nudister!! HAHAHAAA neee...det tal att funderas pa!

• Merenwen Elanesse

hua

många steg framåt & sen backar vi...

här tuttas det för fullt & kryper desto mer helt plötsligt..

blir galen snart!!!

• sweetaly

sar: sa ar det med sma barn! 2 steg fram o 1 bak! hall ut sa ska du fa se att det kommer att ga toppenbra till slut!!

• MalinI

I helgen ska vi ha inflyttningsfest tjejer Lite lugn sådan då vi inte har barnvakt. Äta gott, umgås med kompisar som man inte hinner med annars. Ska bli så trevligt.

Jag hakar på sar och hälsar på lilou och wawoom.

wawoomMysigt med semester.

Jag behöver bli uppdaterad på lilou fronten om gubben din. Känner mig så utanför. Jag kommer nog inte orka läsa alla sidorna när jag väl får internet.

Minna...Hur känns det med att vara två barnsmor?

Snutt.... Jag säger bara det...Wow. En bebis. Tänk att du och svägerskan ska ha barn samtidigt. Hur mår du? Bara min msn kommer i gång så blir det terror på hög nivå...

Phant. Hur mår du?

Zmoot då? Hur går det och jobba? Har inte sett dig i tråden. Men å andra sidan så läser jag inte så noga.

Snart ska vi springa till posten med ett paket. Sen så är det 1,5 timma kvar tills jag får gå hem. Aldelens för långa dagar i solskenet.
    Detta uppdrag är bra mycket lugnare än förra. Nu hinner man ju andas utan dåligt samvete.

Ha det så gott tjejer.

• MalinI

Glömde lite..

Venus. Fredag nästa vecka åker vi ner till din stad. Ska försöka fixa en karta så vi hittar till hotellet bara Om du ser två vilsna själar utanför dig runt 22 tiden så är det jag och gubben Det var ju itne så långt i från dig vi skulle bo.

• Venus

Malin
    Här uppe finns många vilsna själar så ni kommer allt bra passa in

Svar på tråden TrådDödarFolket #6