• Venus

TrådDödarFolket #6

Hej hej...

Jag lyckades tydligen döda den sista tråden oxå
    7 minuter över midnatt
    7 minuter in på MorsDag

Så välkommen in i den nya tråden, välkommen o säg ditt hjärtas mening...

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m2248805.html

• Svar på tråden TrådDödarFolket #6
  • Lilou

Nae, men vad ska jag gora?...provade att forfora karln...han suckade o puttade bort mig!!!!

Han ar inte klok.

• Merenwen Elanesse

llilou nää han är knäpp

hua

Minna

Tristan mår liiite bättre sover inte än men snart...
    har precis satt upp den där takfläkten du tycker är så ful

hahahahaha mend et va outhärdligt att vara här inne jue!
    HUGA!

han har fortfarande lite feber & har endast ätit gröt & yogurt & liiite littte korv idag.. det går framåt iaf

jag ska gå & lägga mig strax! *hoppas på lite mer sömn inatt*
    ska ju upp imörra & jobba

*måste jobba imorrn*

HUVA!

Bai

• Lilou

Vad skont att Tristan mar battre

Spela roll om det ar snyggt eller fult med flakt...om det ar varmt sa ar det!

• Minna

Meja somnade om!

helt ärligt Sarnisa-- just nu skulle det vara riktigt skönt med en sån där ful fläkt..

Lilou-- Jag vet inte vad du ska göra.. Men jag vet att jag inte hade stått ut med att ha det så, så länge som du har. Jag hade lämnat honom.

• JennyOEmilia

Nämen Lilou. Vad tråkigt. Inte för att jag är så mycket för sex, men man kan inte låta det gå såååå långt! Nä, han är inte klok!

• Venus

Försöker natta mina barn, men det går inte så bra...

Mira är helt supersur bara för att hennes vattenflaska är borta, men jag o Daniel har letat idag och inte hittat den och vill hon ha den så får hon allt leta upp den själv, vi kan inte hålla ordning på den hela tiden...
    Timothy får vi aldrig att somna innan Mira är nattad, han blir så stojjig då så det är bara o vänta tills hon är nattad och sedan göra en goshörna till honom här i v-rummet...

• JennyOEmilia

Lilou. Man lever bara en gång och då ska man vara lycklig... Det anser jag och du är verkligen värd att vara lycklig och känna dig älskad. Det är ju jätteviktigt. Hoppas det löser sig på ett eller annat sätt.

Kram!!!!

• Lilou

Tack for att ni ALLTID lyssnar pa mitt gnall

Svar på tråden TrådDödarFolket #6