• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Hejpådig
    Lokatt skrev 2008-06-26 11:50:39 följande:
    30% på baby funkade inte för mig på lindex shopen igår
    nix inte för mig heller. den fungerar så länge man inte kommit till själva betalningen, då ploppar den bort
  • Snorky
    Hejpådig skrev 2008-06-26 12:29:38 följande:
    nix inte för mig heller. den fungerar så länge man inte kommit till själva betalningen, då ploppar den bort
    om det är så, så funkar ju själva koden, men antagligen går den inte att kombinera med andra rabatter såsom 50:--koden, eller att ni använt den innan etc. Funkar säkert om ni enbart skulle använda den.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • seSSa
    fabler skrev 2008-06-26 11:11:41 följande:
    men hon skrev tidigare att hon använde 11 kuponger på en dag men i omgångar 3 och 3.
    jaha okej dåså

Kappahl har inte mammakläder längre va??
    ♂ L E Ó N ♂ o G R O D A N BF 090216
  • Hallontårta

Jag håller med dig. Jag skulle aldrig kunna med att betala med en bunt "papperslappar" så.

Snorky skrev 2008-06-26 11:25:07 följande:
    jag skulle inte kalla det fegt utan bara humant, det beror ju på ens samvete. Jag skulle inte heller ha mage att hala fram 3 rabattkuponger på ett köp. Skulle känna mig snålast i världen. Jag använder en per köp och skäms nästan för det...
  • Hallontårta

Det är inte så att den bara fungerar en gång per person då? Min slutade fungera då jag använt den en gång. Sedan ska det vara på ett icke-reat plagg också tror jag. 50:- fungerar också bara en gång, men dessa går att kombinera, det gjorde jag.

Snorky skrev 2008-06-26 12:48:00 följande:
    om det är så, så funkar ju själva koden, men antagligen går den inte att kombinera med andra rabatter såsom 50:--koden, eller att ni använt den innan etc. Funkar säkert om ni enbart skulle använda den.
  • Rijo

Jag använde 2 25% på Kappahl idag, till varsitt plagg och hon sa inget. Sen tog jag min äkta Lindex kupong på 50 bonus, en äkta 50 "pengar" och en 50-peng härifrån tråden.
    Gick galant. Men, tror hon i kassan va ny, kände inte igen henne... =)
    Kanondag detta!!

• zikki

jag med, toppen ju ska testa Lindex imorgon tror jag allt.

• Constelacion

Kör xozå med endast en st 50 kupong åt gången... dock brukar jag kolla så det är olika eprsonal o grejer ska in till sthlm city i veckan där finns minst 2 lindex säkert flera så då lär jag shoppa en del. min sambo tycker dock att det är bedrägeri lr dylikt... att jag "lurar" lindex. blir nog att shoppa en del åt mig själv med, för han börjar tycka att jag shoppar för mycket till sonen... (men han växer ju hela tiden så... )

• Gaztongirl

Tror egentligen inte att de på Lindex tycker att det är bedrägeri, de får ju sålt mer. Men jag är också sådan att jag inte kan med att ta mer än en kupong åt gången. Handlar det jag sett ut innan bara så blir inte att använda så många kuponger heller

Svar på tråden Rabattkodstråden