• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • abovo

Någon som har en fraktfrittkod till cdon att dela med sig? Jag har redan använt:
    xdd7tCA
    Men den kan bara användas en gång.

Någon som vill dela med sig sitt CSN lösen för att få fraktfritt på cdon?
    Hittade Bu! för 29 kr, så då är ju liksom frakten på 29 kr extra onödig.

• solstrålen80

på mitt lindex sa dom för medlemmar bara...

zasata skrev 2008-06-27 20:03:54 följande:
    det gäller alla
  • ulrikahö
    Gustafsmamma2005 skrev 2008-06-27 18:14:41 följande:
    Erbjudande från lindex kom idag. Gäller bara medlemmar. Ta 3 betala för 2 på rean. Gäller tills på söndag.
    Åh vilka kap det blev idag då de drog igång (hade ingen aning om det förräns jag entrade butiken och såg skylt). Så t3bf2 plus 50:- kupongen gav två klänningar, ett par byxor en body för 50 kr. Undrar om inte Lindex snart går i konkurs?!
  • zasata

kan man bara använda en kod samtidigt på lindex?

• Lokatt
    zasata skrev 2008-06-27 23:03:14 följande:
    kan man bara använda en kod samtidigt på lindex?
    på web-shopen kan man använda fler. Knappa in koden efter varje vara och fortsätt sen handla.
  • Bröderna Bus

Hej!
    Skrev ut lindex-kupongen här, damen i kassan frågade efter mitt lindexkort (som jag inte har) NEJ, det har jag glömt sa jag, jag prövar att registrera på ditt körkort (=personnr) då sa hon & det funka...! Undrar vem som fick poängen!!
    Top till mej + 2 par kallingar = 61 spänn...

• abovo

Är det enbart kläder här? Vet ni om det finns andra mer generella trådar?

• Tina83
    Snorky skrev 2008-06-27 11:21:38 följande:
    och jag tycker inte det är ett dugg konstigt att folk blir nekade! En kupong per köp tycker jag säger sig självt om man har nåt samvete. Annars kan man skriva ut 20 st kuponger, gå dit och plocka varor för 1000:- och sen gå hem med de utan att betala ett öre!! Menar ni att det är humant och helt okej??? Ärligt talat fattar jag inte hur folk tänker!!!Sen att det funkar olika i olika butiker, så har det alltid varit och det får man leva med. Det är inget vi kan göra nåt åt verkar det som, så många gånger som det har tagits upp med kundtjänst utan att något händer.
    äntligen! jag har ju påpekat detta i lindex-tråden, varpå man bleb påhoppad fast jag liknade det ju med stöld, och det var inte populärt
Svar på tråden Rabattkodstråden