• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Gustafsmamma2005
    Snorky skrev 2008-06-30 16:10:12 följande:
    det har det alltid varit
    Jar har då alltid fått betala 19 kronor.
  • Gustafsmamma2005
    Flamma skrev 2008-06-30 19:06:54 följande:
    Kan man alltså beställa på hemsidan och sedan hämta i butiken, på lindex? Hade ju vart kanon bra!
    Jo det kan man.
  • mira

jag har iaf förberett mig och mailat lindex och de har lagt till mig på sina sms o maillistor igen - tydligen låg jag inte med där även om det såg ut så när jag loggar in på mina sidor. vill inte missa sms:et om halva reapriset.

• Flamma

Kalasbra juh! Då slipper man gå i den trånga affären, när man egentligen åkt till köpcentrat för att handla mat Haha...

• lugnåsbo
    Gustafsmamma2005 skrev 2008-06-30 19:10:46 följande:
    Jar har då alltid fått betala 19 kronor.
    men det är inte fraktavgift utan expiditionsavgift o den är nog fortfarande kvar.
    På mitt lindex knorra dom när jag handlade för tredje gången på min kupong häromdan.
    -jaha o så har du en sån där, du har väl redan använt den?
    (ändå från en jag inte handlat av så dom snackar nog)
    Tyckte det var jättepinsamt men sa att jag pratat med kundtjänst och att dom formulerat sig fel. Är rätt många som gör så sa jag.
    -hmpf nää du är nog den enda och en sur blick o sen drog hon kupongen ändå...
    PINIT värre

På mitt lindex sa dom att det kanske inte blev halva reapriset eftersom dom sålt så bra ändå på den vanliga rean...!! (vet inte om det bara gällde min butik men det borde väl vara alla... annars sa hon att det borde bli i augusti om det blir av)
  • Mollymajs

Det är ju det bästa med o handla på maxi att man kan svänga in på Lindex och bara titta lite Brukar säga till karln att ja ska bara springa in en snabbis o kolla ne sak o kommer alltid ut med en kasse

Flamma skrev 2008-06-30 19:34:45 följande:
    Kalasbra juh! Då slipper man gå i den trånga affären, när man egentligen åkt till köpcentrat för att handla mat Haha...
  • Mollymajs

De sa här med att det nog inte blir förrens aug/sep de rear ut för halva reapriset men att de inte själva vet när det blir så de kan tipsa folk o så.

Ja handlada med tvåkuponger på en gång idag o då knorrade en gammal tant här med. Men ja sa att ja fått två då det va ne vanlig post kupong och en internet och att det inte stog nåt att de inte får användas. Lite mer knorr blev det men sen gick det bra. Va på ett annat Lindex sen och där kunde ja dra två internet utan problem. Fick två pyjamasar till bebis i magen o fyra nattlinnen till dottern för 98 kr inte illa

lugnåsbo skrev 2008-06-30 20:38:15 följande:
    men det är inte fraktavgift utan expiditionsavgift o den är nog fortfarande kvar.På mitt lindex knorra dom när jag handlade för tredje gången på min kupong häromdan.-jaha o så har du en sån där, du har väl redan använt den?(ändå från en jag inte handlat av så dom snackar nog)Tyckte det var jättepinsamt men sa att jag pratat med kundtjänst och att dom formulerat sig fel. Är rätt många som gör så sa jag.-hmpf nää du är nog den enda och en sur blick o sen drog hon kupongen ändå...PINIT värre På mitt lindex sa dom att det kanske inte blev halva reapriset eftersom dom sålt så bra ändå på den vanliga rean...!! (vet inte om det bara gällde min butik men det borde väl vara alla... annars sa hon att det borde bli i augusti om det blir av)
  • Tvillingmamma2007
    Svar på #685
    lugnåsbo:
    Vilket lindex handlar du på? Att de kommer ihåg en, skumt, måste vara ett litet? Tror jag använt 5-6 kuponger nu, fast inte flera åt gången och i två olika butiker.
  • leson76
    emmelina skrev 2008-06-29 10:25:39 följande:
    Tänkte använda rabatt koden på la redoute, men fick meddelande att rabatten inte gällde mig. Är de personliga?
    Jag tror att man inte kan använda de koderna nu när de dragit igång "stor-rean".

Mitt Lindex har ta tre rea-plagg betala för två.
  • Snorky
    leson76 skrev 2008-06-30 22:17:46 följande:
    Jag tror att man inte kan använda de koderna nu när de dragit igång "stor-rean". Mitt Lindex har ta tre rea-plagg betala för två.
    Alla Lindex har det... fick sms i fredags om det!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden Rabattkodstråden