• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Jessica24
    Snorky skrev 2008-06-30 22:25:55 följande:
    Alla Lindex har det... fick sms i fredags om det!
    Inte "mitt" Lindex. Var där inne idag och det var inte "ta tre reaplagg - betala för 2".
    ♥ Victor 14/3-2006 och Emelie 17/1-2008 ♥
  • Tvillingmamma2007
    Jessica24 skrev 2008-07-01 00:31:13 följande:
    Inte "mitt" Lindex. Var där inne idag och det var inte "ta tre reaplagg - betala för 2".
    Då har de missat i sånt fall.
  • ulrikahö
    Jessica24 skrev 2008-07-01 00:31:13 följande:
    De Lindex jag vart in på står det en liten "diskret" skylt vid ingången och att det endast gäller för Club-medlemmar, alltså inga stora skyltar hängandes. Så förhör dig så ska du se att det gäller ändå, tror jag då de säkert måste köra samma koncept över allt.
  • mira

ja ta tre betala för två är ju rätt bra - inte lika bra som halva reapriset men en hel del gör det ju. här var också bara en skylt vid ingången...

• solstrålen80

men de gällde bara till igår

mira skrev 2008-07-01 08:45:12 följande:
    ja ta tre betala för två är ju rätt bra - inte lika bra som halva reapriset men en hel del gör det ju. här var också bara en skylt vid ingången...
  • babyblue68
    Mollymajs skrev 2008-06-30 20:45:47 följande:
    Det är ju det bästa med o handla på maxi att man kan svänga in på Lindex och bara titta lite Brukar säga till karln att ja ska bara springa in en snabbis o kolla ne sak o kommer alltid ut med en kasse
    det där känner min sambo igen kommer aldrig ut från Lindex tomhänt...det går bara inte
    Våran ängel är här 6/3
  • Kayn

Jag har inte fått något sms men en i kassan bredvid mig hade ett sånt men hon behövde int visa det, räckte med clubkortet sa tjejen i kassan.

Jag har handlat med fem kuponger än så länge och det är ingen som säger något när ja glämnar fram den. Vid ett tillfälle frågade jag om det var ok att hon gjorde det på två köp så jag kunde använda två kuponger och inte heller det var några problem, har funkat på två olika affären denna kupongomgång

Mamma till Wilhelm 070114
  • Jessica24
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-07-01 08:14:01 följande:
    Då har de missat i sånt fall.
    Trist! Men dom verkar ha lite olika "grejer" på alla Lindex. Kanske är dom sena eller något?
    ulrikahö skrev 2008-07-01 08:26:38 följande:
    De Lindex jag vart in på står det en liten "diskret" skylt vid ingången och att det endast gäller för Club-medlemmar, alltså inga stora skyltar hängandes. Så förhör dig så ska du se att det gäller ändå, tror jag då de säkert måste köra samma koncept över allt.
    Får kolla en extra gång nästa gång jag slinker in om där. Man vill ju ha så mycket som möjligt för så lite som möjligt.
    ♥ Victor 14/3-2006 och Emelie 17/1-2008 ♥
  • Tvillingmamma2007

Jessica24:
    De ska ju starta samtidigt på direktiv uppefrån men det har ju hänt att vissa inte fått info och inte haft det pga den anledningen. Lindex är ju kända för att vara struliga! Men fråga i butiken!

• Blindness

Funkar det tag 3 betala för 2 på reapriset + kupong? Borde det väl göra va?

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
Svar på tråden Rabattkodstråden