• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • joasia

ar det nagon som har en rabattkod pa matadorkids? det vore ju toppen att ha en...

• Lunden

Nilema har 20% på hela köpet till 30 juni

• Fru Indosaurie

nu är det 15 dagar sen jag beställde från ellos och ordern står fortfarande bara som "mottagen" Fundersam jag gissar att allt är slut när dom väl skickar..

Opinions are like assholes. Everybody has one. www.nakenfis.se
  • Lokatt

Fru Indosaurie skrev 2008-06-22 22:48:15 följande:

nu är det 15 dagar sen jag beställde från ellos och ordern står fortfarande bara som "mottagen" jag gissar att allt är slut när dom väl skickar..
    oj, så länge har det aldrig dröjt för mig! fast nu har det ju varit extra helgdag och så med... Ring i morgon!
    Men inget ska vara slut, det ska registreras när du lägger beställningen och "reserveras" åt dig. allt som ska vara slut ska du få besked om i bekräftelsemailet.
  • CharmingGirl
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-22 22:48:15 följande:
    nu är det 15 dagar sen jag beställde från ellos och ordern står fortfarande bara som "mottagen" jag gissar att allt är slut när dom väl skickar..
    Usch vad drygt!! Ja, ring idag och se vad dom pysslar med...

Och skulle ngt vara slut och det inte stod i ditt bekräftelsemail så borde du ju få lite kompensation kan man tycka!

Hoppas det löser sig så du kan få ditt paket...
  • abovo

Någon som har en rabattkod till megastore, cdon, onoff, discshop eller disczone? *hoppfullt*

• abovo

Hittade en på cdon, fraktfritt blir det och just nu kan man köpa två filmer för 99 kr.
    koden är: tLnCfFL

• abovo

3 filmer för 99 kr vissa titlar tom

Svar på tråden Rabattkodstråden