• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Helle
    Snorky skrev 2008-07-01 20:59:29 följande:
    Idag har de sänkt massor mer kläder på Lindex!!! Jag var in och de märkte nästan om hela butiken med röda lappar!! Ja, inte nyheter då, men massa sommarkläder reade de.
    Ahh, nice I stan eller? Får bli en tur i em.
  • Mollymajs

Jag har använt flera vid samma tillfälle och det har gått bra. Men verkar olika från ställe till ställe. Många verkar se det som fel alt stöld o använda flera kuponger men ja ser det snarare isånt fall som ett fel Lindex gjort på sina kuponger och tycker absolut att det ska användas av den som vill. ja själv har snart använt 18 kuponger med två-3 åt gången och så mkt fina kläder vi har fått Perfekt o handla rea kläder då det blir nästan gratis. igår fick ja en baby pyjamas, två omlottbodys, ett par röd plych byxor och två trumbyxor för 38.50 med rea och två kuponger Allt till kommande bebisen. Då är det inte hela världen om ja inte gillar det sen.

MrsMatyi skrev 2008-07-02 10:12:38 följande:
    om man skriver ut flera såna lindex-kuponger med 50 kr rabatt. kan man använda flera vid samma köptillfälle eller bara en åt gången?
  • Constelacion

Synd att d ä bussstrejk, annars hade det nlivit mera lindexshopping

• lillaMallan857

Ja, om det inte står nåt annat så är det väl bara att köra på! Imorgon blir det en tur in till stan för lite Lindex-shopping! Lillkillen växer ju så det knakar så det behövs nya kläder!

Mollymajs skrev 2008-07-02 10:53:09 följande:
    Jag har använt flera vid samma tillfälle och det har gått bra. Men verkar olika från ställe till ställe. Många verkar se det som fel alt stöld o använda flera kuponger men ja ser det snarare isånt fall som ett fel Lindex gjort på sina kuponger och tycker absolut att det ska användas av den som vill. ja själv har snart använt 18 kuponger med två-3 åt gången och så mkt fina kläder vi har fått Perfekt o handla rea kläder då det blir nästan gratis. igår fick ja en baby pyjamas, två omlottbodys, ett par röd plych byxor och två trumbyxor för 38.50 med rea och två kuponger Allt till kommande bebisen. Då är det inte hela världen om ja inte gillar det sen.
    Mamma till Wilmer - 080214 - babywilmer.blogg.se
  • Peak
    Mistoffelees skrev 2008-07-01 13:50:57 följande:
    tag 3 betala för 2 gällde bara till och med igår 30/6  enligt mitt sms som jag fick från lindex, och det gick att använda 50 kronors rabattkupongen samtidigt, så det blev ju rätt blilligt det man handlade
    va har de skickat ut sms igen??
  • MayaPiraya

man måste vara medlem för att använda den kupongen väl? Jag har ansökt om mitt kort, men jag kommer ju inte att hinna få det innan kupongen går ut :(

Svar på tråden Rabattkodstråden