Milkina cerka skrev 2008-08-03 15:46:17 följande:
En sådan guidad tur hade jag också tyckt var jätte intressant, men förstår att din Alexander inte tyckte det .Jo, vi är en sällsynt sort, jag vet, men det gör mig inte på ngt sätt mindre stolt över mitt jobb här
hemma.Själv skulle jag ha haft svårt att klara mig utan kaffe s å länge.Kramar från / S
Hej!
Ja det var så intressant, fast jag hade velat se dom övriga gamla hus bredvid. Den visning dom ger, är av en avdelning där oroliga sinnessjuka kvinnor brukar får bo. Men det är sorgligt hur vården var då för folk som får förståndshandikappad eller mentalsjuka.
Alex tyckte det var intressant i början med allt att titta på, men sen var det bra o han ville åka hem. Vi var där typ 1h så vi tyckte det räkte och vi kunde åka själva en annan gång kanske till hösten, o då kanske min svärmor kunde passa Alexander under några timmar. :)
Ja kaffet är gott, men te är oxå gott. Alex o jag sov ut idag så jag drack te själv istället medans jag diskade imorse. Ser ut som en till mulet och regnigt dag. Är glad för såna mysiga dagar. Båda för min pollenallergi som har lugnat, och för växterna ute.
Kram o vi hörs sen!