-
Hmm har mitt liv slutat i maj 2005 när Alexander föddes? *kollar pulsen* Nej jag lever änSötFlöt skrev 2008-08-04 10:10:08 följande:Svar på #332Hej! Håller precis med dig! Jag skulle få krupp..däremot förstår jag att min mamma bara arbetade halvtid när jag var liten men jag skulle aldrig sitta hemma år efter år..Jag vill så mycket även om jag ska bli mamma. Mitt liv slutar ju inte i feb nästa år bara för jag blir mamma, dessutom kan det hända något så jag måste ta hand om mitt barn själv. Vem ska då få in pengarna? Jo jag måste ju det då
Hmm - det låter som folk som säger "Ett bra sexliv slutar när man gifter sig (eller skaffa barn)." Gör det? Nej då! Life is what you make it to be!
-
tyrlilu - Själv älskar jag Irish Coffee. Jag hade det sist när jag var på VL Cinderella båten med en vän förra månaden. Mums det var gött!
-
YAY på måndag börjar ÖF igen... tack Gode Gud!
-
Köpte ni den där eller här i Sverige?Milkina cerka skrev 2008-08-06 22:01:44 följande:www.amazon.com/iRobot-Roomba-4210-Discovery-V...En sånhär fick jag av min man idag Så nu ska jag fortsätta städa, förutsatt att det inte var menat som en pik förstås . -
Kul
O jag är oxå en som växte upp med hästar (o hundar)
-
Ja, jag ritar o målar hästar, sedan jag var 3 år gammal... o jobbade mkt som tonåring med hästar, men aldrig hade egen. Ville ha en arabhäst... fast red mkt på quarterhäster...Milkina cerka skrev 2008-08-07 10:02:28 följande:Ja hundar visste jag att du gillade, men hästar med, det var en positiv överraskning .Slutade med allt sånt när jag fick barn, brist på tid då tyvärr:(. -
mamalikola: Välkommen in här
Spomenka: Jaaa Arabhästar är min allra favorit hästras! Åh så vackra dom är.
Får äga en när jag är i pensionsålder.
Ja Quarterhästar är bra för turridning (jag föredrar Western Sadel) och dom är fina, med.
Jag kan ej gå på turridning just nu men när jag går ner till 80kg så får jag göra det på Islandshästar här i Dalarna. Jag målar akvarell, det är så kul
Men när jag gick i skola förr i tiden, så var det akryl och oljemålning då. Jag ritar mest med blyertspenna också
-
Min son är två språkig (svensk-amerikansk) och hunden är flerspråkig (spansk-svensk-amerikansk) hehe
-
Hejsan!
Idag börjar ÖF - äntligen! Dom har varit sommarstängt sedan 17/5! :-O
Kl 9 öppnar dom igen.
Ska bli SÅ kul att börja igen!
Nu ska vi ha frukost men vi hörs!
Kram! -
Jag prata Amerikanska med min son, men ofta blanda i svenska. Han föredrar Svenska (pga allt tv/filmer o alla runt honom talar det). Min man som är svensk pratar Amerikanska med honom också. När vi är alla tillsammans, då är det Amerikanska. Men när Maken är själv med honom, då talar han Svenska med honom förståss.asparinC skrev 2008-08-10 19:45:45 följande:Vet ni i vilken utsträckning barnen behöver bli exponerad för ett andraspråk? Min väninna är Australiensare och talar då endast engelska med honom mend ert är endast en gång i veckan i genomsnitt.Krya på sjuklingarna!
Barnen sen väljer själv vad dom ska prata. Men eftersom sonen spendera mest av tiden med mig under dagen, så talar han Svenska med Amerikansk dialekt haha! -
I aftonbladet...
Eva Longoria är helst hemmafru
Eva Longoria lär inte stå högt i kurs bland feministerna. Skådespelerskan från tv-serien ?Desperate housewives? uppger att hon gärna skulle byta Hollywoodkarriären mot spisen.
? Jag är som en hemmafru från 1950-talet. Jag älskar att baka. Jag älskar att sy, säger hon.
Longoria är gift med basketstjärnan Tony Parker och trivs med att vara hemma med honom.
Aftonbladet text-tv
Publicerad: 2008-08-11 -
Oh jag älskar äppelpaj... måste nog hitta en lågkolhydratsrecept för det hehe
-
Hehe jag älskar att baka men sedan jag började LCHF, då får jag inte äta alla goda bakelser...Milkina cerka skrev 2008-08-12 16:17:39 följande:Hittar du ett sånt recept skulle jag bli glad över att få det med .