• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Caribe

Malu jag tjuvläste ju i visp och har redan blivit blöt i ögonen och har börjat inse att på fredag blir du mamma till ett barn på jorden det är sååå spännande och jag håller hårda tummar att det inte blir en allt för jobbig förlossning pga igångsättningen men "lets face it" man är beredd att föda ut ett piano bara det blir bebis i slutändan

Maskros jag tycker du skall låta orsingen slicka sina sår, det blir bara värre om du ringer honom med sympati tror jag! 

• copycats

Morning

Caribe: Mina tummar hålls fortfarande för dig

Malu: Gud så spännande Lycka till gumman

Xena: Tuffa arbetspass du har. Hoppas du får en härlig ledig dag i alla fall. Med kärleken går det bra

Maskros: Tror nog att det är bättre om du låter bli att ringa honom. Annars är risken att han "övertolkar" ditt samtal. Kanske börjar hoppas att det blir något i alla fall. Han är en vuxen man och klarar sig garanterat. Han behöver nog slicka sina sår lite bara Trots allt gick han ju miste om dig

Tack alla för gratulationerna till mitt nya jobb

• Caribe

Copy - great minds think alike vi skrev nästan likadana råd till maskros

Nu tar jag en kopp kaffe *trotsigt* har längtat så....

• copycats

Exakt Caribe Ta en kopp kaffe nu...det är du värd

Caribe skrev 2008-06-11 10:13:23 följande:
    Copy - great minds think alike vi skrev nästan likadana råd till maskros Nu tar jag en kopp kaffe *trotsigt* har längtat så....
  • Caribe

Åh vad gott det var med kaffe

När skall du börja på nya jobbet då Copy? Får du ngn semester i sommar?

• copycats

Jag börjar jobba 25 juli. Jodå semester får jag! Är ju sjukskriven tom söndag sen har jag 32 dagars semester att ta ut så som det ser ut så kommer jag inte att gå tillbaka alls till mitt gamla jobb Möjligtvis 1-2 dagar för att avsluta allt. Så på onsdag är jag lös och ledig

Me like a lot

• Caribe

Me would like a lot too låter fullkomligt dreamy! Hur går det med ryggen? Du säger att sjukskrivningen går ut på söndag, börjar du bli återställd alltså?

• copycats

Nej ryggen kommer att ta tid. Men det går på rätt håll i alla fall

Hur mår du nu?

• copycats

Måste logga ut ett tag nu brudar

Tittar in under dagen

Pöss på er

• Maskros67

Pust, nu har jag äntligen kunnat skriva i bloggen. Man kan ju tro att man inte har nåt jobb o sköta, det är tur att man är fingerfärdig. Den är uppdelad i tre delar, så ni får börja nerifrån annars blir det nog obegripligt, om nån orkar plöja igenom, det blev vansinnigt långt, men skönt o skriva av sig.

Copy: vilket härligt upplägg o slippa gå tillbaks! Är så glad för din skull både för jobbet o kärleken.

Caribe: förstår att kaffet smakar mumma!

Nu kom det en riktig regnskur här, det behövs verkligen är snustorrt i backen!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
Svar på tråden VIHPS VII