• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Maskros67

Och!!! Stort lycka till åt Malu idag. Så spännande!

• xena

Alla tummar till MaLu idag, den dag hon blir tvåbarnsmor! Oj vad jag tycker tiden springer i väg, det var ju nyss hon plussade ju...

Jag ska också hjälpa till att hiva upp Caribe o Infan från hålet. Kan kanske det är dags för en träff till hösten? Jag är då sugen på att åka ned till huvudstaden i flera ärenden, så då skulle det vara kul att ses.

SS, du tror stenhårt på en tjej för oss. Hoppas du har rätt . Papprena är i Thailand inom två veckor. Har pratat med vår handläggare i dag! Ska först betala in ytterligare pengar, denna gång är det 28.000:- som ska in. Mycket pengar för oss, som bara har en hel usel lön och sedan en ännu uslare aspirantslön. Men, men vad gör man inte! Betalar=lånar, med glädje de pengarna!

Maskros, få höra vad du och bankiren har för helgplaner *nyfiken i en strut*. Tycker det verkar så lovande! Själv ska jag....joo just det jobba helg igen! Men det är ok .

• Ma Lu

Tack alla söta för alla tummar och kramar och hälsningar Ville bara säga att vi åker nu Ni får nyheter via zynk!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Sommar prinsessan

Åh Malu vi syns/hörs nästa gång när du har ett litet knyte i din famnKyss
    Jag finns med dig i tankarna för nu gör du det för mej oxå som skulle varit där med dig med bebis i magen! Embla kommer finnas där vid ditt hjärta å se till så du fixar detta!

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Sommar prinsessan

Xena jag är direkt med på en träff då jag inte var med sist. Kan vi ta det efter Augusti bara så kommer jag!

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Maskros67

Malu: hjälp! Va spännande!!! Måste försöka hinna med o titta in i kväll, vet inte hur jag ska hinna bara , jag förstår om du inte orkar smsa.

Xena: Ikväll ska vi till Svärdsjö o dansa med 3 till, han sover kvar hos mig o jag följer med upp till hans stuga i Älvdalen i morgon. Vi ska nog jogga en sväng o sen laga nåt gott, dricka lite vin o kanske göra en brasa om det är sånt väder sen åker jag väl hem på söndag, tror jag Ska bli så kul o se hur han bor.

Han har sovit hos mig både måndag, tisdag o torsdag den här veckan, i onsdags var vi för trötta, men då pratade vi sammanlagt 3 timmar i telefon istället Han snarkar som attan när vi väl försöker sova, så jag sover knappt nånting, ändå känner jag mig skapligt pigg o sprudlande glad  Han är så klok o sund o rolig o nästan ännu mer hug-addict än vad jag är o det känns så underbart.
    Vi mailar varandra på jobbet hela dagarna Generad o så ringer han på lunchen för han vill höra min röst han är nästan för bra för o vara sann o jag är nästan rädd att jag ska vakna upp rätt vad det är o ha drömt alltihop.

• Maskros67

Xena: usch va mycket pengar! Men ni vet ju iaf att ni får ett barn för pengarna, med ivf kan man ju betala hur mycket som helst utan några garantier. Jobbar o jobbar, tur att du trivs så bra

Sessan: hur mår du? Hur går det hemma? Kram!

• xena

Åhh då väntar vi med späning på rapporter från Zynk!

SS, augusti låter bra för min del gärna sent eller så tidigt i september.

Maskros, tusan så bra. Låter som om du mår fint just nu! Det är du väl värd Kyss. Joo det är mkt pengar som skall ut vid adoption. Bara alla papper som ska översättas och legaliseras och så där. Men då är det ju i princip barngaranti, precis som du skriver!

• Maskros67

Tack Xena Kyss jo, jag tycker faktiskt själv att jag kan få vara värd lite lycka nu

Hur mycket pengar blir det totalt om man räknar med precis allt?

• Caribe

Malu tänker på dig Kyss

Trevlig helg tjejer

Svar på tråden VIHPS VII