• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Maskros67

Trevlig helg från mig också tjejer!!!

• infan

Malu??? Ingen som hört något? Zynk? *nervös och lite orolig*

• zynk
    MaLu skriver kl 01.24:
    Vår kärlek kom i skepnad av det vackraste ljuslockiga flickebarn jorden skådat: 3630gr, 51cm o hungrig! Barnets mor lite medtagen m vi mår båda bra!
  • infan

Nu gråter jag igen - fast av lättnad och glädje för Malu m fam TACK Zynk för rapport!

• lilja71

Åh, Hurra en liten tjej till Malu!! Jag är helt rörd! (Jag som trodde det skulle bli en kille.. )
    Grattis till ett gulligt flickebarn Malu!!! Och vad stor hon var redan!! Kram

Tack Zynk för info!

Kram till Infan!

• Sommar prinsessan

Åh så härligt att höra. Det var precis den lycka vi behövde här på tråden.
    Grattis Malu till att ha fått ett syskon till Embla. En jordängel har ni nuKyss
    Tack Zynk för rapporten!

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Caribe

Åh vad fantastiskt att få rapport att allt gått bra för Malu grattis mamma Malu och pappa A är så glad så glad för er skull, blir oxå alldeles tårögd av lycka och även jag trodde det skulle bli en kille ser fram emot att få höra mer om hur allt gick till det måste ha gått snabbt kram vännen och tack till zynk Kyss

• xena

GRATTIS MaLu!!!!!!!!!!!!!!

• Maskros67

Åh Grattis Malu!!!!!!!!!!

Kände på mig att det skulle bli en tjej. Får tårar i ögonen här, så underbara nyheter.

Kram till er

• infan

Önskar er alla en trevlig sommar! Jag kikar kanske in lite då och då men inte speciellt mycket. Jag hoppas ni får det bra: mycket sol, bad, god mat, avkoppling och definitivt mycket "lööööööve" (om den kommer i form av en älskad respektive, en ny liten dotter, vänner, husdjur spelar ingen roll - bara ni får den!).
    Sköt om er, kram!!!

Svar på tråden VIHPS VII