• Anonym (Rodnar)

sug och sväl......

när ni suger av er sexpartner, sväljer ni sperman då?? jag har försökt flera gånger man jag bara hulkar, det är ju lite äckligt eller????

så salt och slemmigt

• Svar på tråden sug och sväl......
  • Anonym (Afrodita)

Det smakar olika beroende på vad vi ätist o s v.
    Jag tänker inte så mycket på det... bara sväljer. Rätt upphetsande faktiskt ;)

• Anonym

nope jag har gjort det en gång för läänge sen och helt ärligt, jag var väldigt nära på att kräkas..

har väldigt lätt för å spy när det är nått som makar äckligt kan inte hjälpas d bara kommer upp igen haha

• Anonym (nope.)

Jag sväljer inte, men tar det gärna i ansiktet eller dylikt. Fick det i ögat en gång och det gjorde djävulskt ont. Hade linser i också, och det vart inte bättre.

• Anonym (123)

ibland kommer min sambo så långt in så jag har inget val, det liksom glider ner.. så då märker jag knappt att jag sväljer det.. det är lite olika hur jag gör, ibland sväljer jag och ibland inte

• Anonym (puss, kyss)

Smaken är ju olika från man till man och från tillfälle till tillfälle beroende på vad han ätit och hur han mår rent generellt.

Jag kan svälja min mans sperma, smakar varken gott eller äckligt men jag har ju kontrollen och vet exakt när han kommer så jag tar det nog i handen eller så istället och pussar lite på han efteråt istället.

Jag eller min man har inga sexuella relationer till att svälja eller ej. Fast jag brukar ge honom en kyss efteråt om jag fått en del i munnen. Mest för skojskull.

• Anonym (Kalle)

Sug och svälj! Smakar gott! Brukar kyssa honom efteråt med munnen full av sperma och han gillar det oxå. Sex är livet!

• Okaa san

Nej, klöks om jag får de i munnen, så verkligen inte (klöks=sura uppstötnigar/spykänsla) är från Blekinge..

• Anonym (Vidrigt!)

Har läst igenom tråden och gud vad olika man kan vara

Jag KAN INTE svälja, då skulle jag kräkas!! Det tar emot att ens behöva suga av honom ibland, men det uppskattas så ibland så.. Men skulle han komma i min mun är det färdigsugit på läääänge!

• Anonym (vill)

jag vill verkligen kunna ta det i munnen, eller suga över huvud taget... Men min kille läcker försatser hela tiden så jag bara hulkar hela tiden jag försöker...

Svar på tråden sug och sväl......