sug och sväl......
när ni suger av er sexpartner, sväljer ni sperman då?? jag har försökt flera gånger man jag bara hulkar, det är ju lite äckligt eller????
så salt och slemmigt
när ni suger av er sexpartner, sväljer ni sperman då?? jag har försökt flera gånger man jag bara hulkar, det är ju lite äckligt eller????
så salt och slemmigt
Ja, fast är jag med män är det också oftast det jag går in för.
Jag tycker det är döäckligt på Alla utom en kille,.. Jag vet inte, men det är någonting hos honom som bara gör att jag VILL HA HONOM! Älskar hans sperma!! O slickar gärna i mig det så han ser,.. Mmm,.. Undrar vad HAN gör ikväll;)
Sväljer alltid, inte för sakens skull, men det är häftigt att känna den totala makten man har över mannens kropp i det tillfället. Precis när min KK ska komma brukar jag suga ordentligt, då krampar hans ben. Lite kul måste man ha.
Sväljer alltid, inte för sakens skull, men det är häftigt att känna den totala makten man har över mannens kropp i det tillfället. Precis när min KK ska komma brukar jag suga ordentligt, då krampar hans ben. Lite kul måste man ha.
Älskar att ge oralsex. Vägrar att svälja sperma. Testade en gång i tonåren och det var seriöst vidrigt. Men att ta det i munnen och sen gå och spotta ut det är fine.
Jag älskar att svälja sperma:) // Lena