sug och sväl......
när ni suger av er sexpartner, sväljer ni sperman då?? jag har försökt flera gånger man jag bara hulkar, det är ju lite äckligt eller????
så salt och slemmigt
när ni suger av er sexpartner, sväljer ni sperman då?? jag har försökt flera gånger man jag bara hulkar, det är ju lite äckligt eller????
så salt och slemmigt
Gör ni A får ni fan ta och göra B, Så efter suga kommer svälja annars blir eran olydiga lilla rumpa röd
.
Kan ju säga det att jag avskyr att svälja.. Tycker det är så oerhört äckligt.. varmt, slemmigt, smakar äckligt och med klumpar och skit i.. brr.. Nej.. Jag har iofs valt att inte suga överhuvudtaget..
sperma smakar skitäckligt. Stackars fittslickande killar om vi smakar lika äckligt vi.
Ja det gör jag.
Tror jag inte, av det ca 100 tjejer jag har blivit avsugen av så har ca 70-75% svalt utan problem.
Jag har lovat min kk att kyssa henne när hon sugit av
någon annan.
Visst, man kan skryta på Familjeliv om hur äcklad man är av sperma, att man spyr av det, att det görs så ont, etc.
Priset för detta är : Mannen gör inga eller mindre uppoffringar för dig, mannen älskar dig mindre, mannen blir mindre generös med gåvor och komplimanger, risken för otrohet ökar.
Kvinna, är du beredd att betala priset?