• Anonym (Rodnar)

sug och sväl......

när ni suger av er sexpartner, sväljer ni sperman då?? jag har försökt flera gånger man jag bara hulkar, det är ju lite äckligt eller????

så salt och slemmigt

• Svar på tråden sug och sväl......
  • Oliner

Gör ni A får ni fan ta och göra B, Så efter suga kommer svälja annars blir eran olydiga lilla rumpa röd .

• Knasiga morsan

Kan ju säga det att jag avskyr att svälja.. Tycker det är så oerhört äckligt.. varmt, slemmigt, smakar äckligt och med klumpar och skit i.. brr.. Nej.. Jag har iofs valt att inte suga överhuvudtaget..

• tombraider

sperma smakar skitäckligt. Stackars fittslickande killar om vi smakar lika äckligt vi.

• Gung Ho
    Anonym skrev 2008-05-24 22:41:32 följande:
    Undra hur många som loggar in som anonym och "Älskar att svälja" och i själva verket är mannen i förhållande som vet att sambon är inne på FL...=)
    Jag undrar hur många som loggar in anonymt och "Älskar att slicka" och i själva verket är kvinnan i förhållandet som vet att sambon är inne på FL..

Tror inte att det är så värst många (om några) i vardera fallet..

• W W
    Undra hur många som loggar in som anonym och "Älskar att svälja" och i själva verket är mannen i förhållande som vet att sambon är inne på FL...=)
    är det så konstigt att gilla det?
    Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar
  • MiamiVice THE Slyna
    IsDimma skrev 2008-05-26 07:59:11 följande:
    är det så konstigt att gilla det?
    Tänkte ställa samma fråga men du hann före..
  • LindaJohansson81

Ja det gör jag.

• Kallemannen

Tror jag inte, av det ca 100 tjejer jag har blivit avsugen av så har ca 70-75% svalt utan problem.

• Anonym (How)

Jag har lovat min kk att kyssa henne när hon sugit av
    någon annan.

• Anonym (27-åringen)

Visst, man kan skryta på Familjeliv om hur äcklad man är av sperma, att man spyr av det, att det görs så ont, etc.

Priset för detta är : Mannen gör inga eller mindre uppoffringar för dig, mannen älskar dig mindre, mannen blir mindre generös med gåvor och komplimanger, risken för otrohet ökar.  

Kvinna, är du beredd att betala priset?

Svar på tråden sug och sväl......