• Anonym (Rodnar)

sug och sväl......

när ni suger av er sexpartner, sväljer ni sperman då?? jag har försökt flera gånger man jag bara hulkar, det är ju lite äckligt eller????

så salt och slemmigt

• Svar på tråden sug och sväl......
  • Anonym (nope.)
    sannapanna76 skrev 2008-05-23 09:37:02 följande:
    Anonym (nope.) skrev 2008-05-22 17:03:28 följande: Usch ja, har också fått i ögat en gång. Såg ut som jag hade fått en rejäl allergichock hela dagen sen!
    MalinI skrev 2008-05-23 09:22:37 följande:
    Haha.. Samma har hänt mig. Såg inget på ett par timmar Var inte hemma och hade inte någon linsvätska emd mig. Hade inte planerat att få sperma i ögat eller övernattning. Jag sväljer inte. Gjort en gång och aldrig mer.
    Anonym (Här med!) skrev 2008-05-23 10:34:35 följande:
    He he har också fått satsen i ögat med fruktansvärt svid i flera timmar efteråt - inget att rekommendera!! Sväljer gör jag inte, fixar inte det och mannen i mitt liv tycker att det är helt okej, däremot får han gärna komma i min mun (och jag spottar ut det) eller i ansiktet, men nu för tiden blundar jag!!!  
    Haha! Ja, vad 17 är det i sperma som gör att det så jäkla ont?!
  • MalinI
    Anonym (nope.) skrev 2008-05-23 17:57:44 följande:
    Ja det undrar jag oxå... Å det tar man frivilligt i sig när man har sex
    Mamma till Lucas, Nelly, Cim & BF28/8
  • Anonym

Jag förstår inte varför tjejer är så känsliga, det smakar ju inte illa, inte jag iaf lite salt bara... och själv skulle jag aldrig kunna tänka mig att tycka min tjej är äcklig på ngt sätt, jag älskar ju henne och slickar mer än gärna i mig hennes safter, som för övrigt inte skiljer sig särskilt mkt från hur satsen smakar. Skulle nog kunna ta illa upp om min tjej tyckte jag var äcklig, iaf som jag inte tycker jag smakar illa.

• filippas
    Anonym (nope.) skrev 2008-05-23 17:57:44 följande:
    ha ha ha ja det blir liksom som en disig hinna resten av dagen
    Mamma till Agust & Abba, väntar en pojke 14aug
  • Valkyriah

Japp,är upphetsande och dessutom nyttigt

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • Anonym

Sväljer den inte gjort det nån gång. Men tycker att det är så salt och äckligt så springer till toa och spottar.

• Valkyriah
    LeWi skrev 2008-05-23 07:40:56 följande:
    Suger gärna men jag kan inte svälja, halsen svullnar upp och kliar infernaliskt på insidan om jag gör det...Som tur är är jag inte allergisk mot att ta satsen där den "hör hemma" - Hade blivit jobbigt att fixa barnen annars
    Förvånad Oj,så läskigt!

Hade varit ganska kul att komma till akuten och säga att man sugit lite kuk
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • Anonym (nope.)
    filippas skrev 2008-05-23 21:46:46 följande:
    ha ha ha ja det blir liksom som en disig hinna resten av dagen
    Och så är det knallrött! :
  • Anonym (slurp ;))

jag suger ofta och självklart sväljer jag om han vill det ;)
    jag tycker inte att det smakar illa, har inga problem med det utan ÄLSKAR DET

• Anonym

Undra hur många som loggar in som anonym och "Älskar att svälja" och i själva verket är mannen i förhållande som vet att sambon är inne på FL...

=)

Svar på tråden sug och sväl......