• Anonym (Rodnar)

sug och sväl......

när ni suger av er sexpartner, sväljer ni sperman då?? jag har försökt flera gånger man jag bara hulkar, det är ju lite äckligt eller????

så salt och slemmigt

• Svar på tråden sug och sväl......
  • LeWi

Suger gärna men jag kan inte svälja, halsen svullnar upp och kliar infernaliskt på insidan om jag gör det...
    Som tur är är jag inte allergisk mot att ta satsen där den "hör hemma" - Hade blivit jobbigt att fixa barnen annars Räcka ut tungan

I reject your reality and substitute my own.
  • Anonym (Lycklig)

Verkar som jag är en lyckligt lottad man.
    Frugan suger mer än gärna. Vill jättegärna ta satsen i munnen eller i ansiktet och slickar girigt i sig varenda droppa. Hon är så sexigt porrig....

• MalinI
    Anonym (nope.) skrev 2008-05-22 17:03:28 följande:
    Jag sväljer inte, men tar det gärna i ansiktet eller dylikt. Fick det i ögat en gång och det gjorde djävulskt ont. Hade linser i också, och det vart inte bättre.
    Haha.. Samma har hänt mig. Såg inget på ett par timmar Var inte hemma och hade inte någon linsvätska emd mig. Hade inte planerat att få sperma i ögat eller övernattning.

Jag sväljer inte. Gjort en gång och aldrig mer.
    Mamma till Lucas, Nelly, Cim & BF28/8
  • Zimlis

Här är en som varierar sej, allt för att inte skapa en vana

• sannapanna76

Jag sväljer inte, men tar det gärna i ansiktet eller dylikt. Fick det i ögat en gång och det gjorde djävulskt ont. Hade linser i också, och det vart inte bättre.
    Usch ja, har också fått i ögat en gång. Såg ut som jag hade fått en rejäl allergichock hela dagen sen!
  • Högström

Smaken varierar från man till man. För ett antal år sedan var jag tillsammans med en kille och råkade få det i munnen en gång, det var så äckligt så jag spydde! Och spydde massor! NU är jag gift med en annan man och hans sperma smakar väldigt bra! Sväljer så ofta han vill!!!!!!

• Zimlis
    Högström skrev 2008-05-23 10:22:56 följande:
    Smaken varierar från man till man. För ett antal år sedan var jag tillsammans med en kille och råkade få det i munnen en gång, det var så äckligt så jag spydde! Och spydde massor! NU är jag gift med en annan man och hans sperma smakar väldigt bra! Sväljer så ofta han vill!!!!!!
    Har faktiskt oxå råkat ut för en som smakade skarpt och jätteäckligt *huuu*

Numera har jag det oxå toppen, fast jag sväljer inte så ofta han vill Jag sväljer så ofta JAG vill
  • MiamiVice THE Slyna
    figurehead skrev 2008-05-22 21:57:53 följande:
    Miami,Jag tror jag svimmar
    Ingen fara! Jag tar emot dig!
  • Anonym (Här med!)
    He he har också fått satsen i ögat med fruktansvärt svid i flera timmar efteråt - inget att rekommendera!!

Sväljer gör jag inte, fixar inte det och mannen i mitt liv tycker att det är helt okej, däremot får han gärna komma i min mun (och jag spottar ut det) eller i ansiktet, men nu för tiden blundar jag!!!  
  • junibarn76

Japp det gör jag varje gång. Nemas problemas

Mamma till världens vackraste Elvira 12/10-07
Svar på tråden sug och sväl......