• Little

Växjöbabesen ;-)

Vin och god mat!!
    Fast igår vatt ju inte sugen alls, mådde illa, yr och darrig och kräktes mitt på dan, jättekonstigt... blev bättre framåt efter eftermiddagen.
    Man fick en försmak över hur man kanske kan må på söndagen såååå jag ska ta det måttligt och föröska dricka vatten mellan vinglasen

Självklart gjorde jag gravtest igår eftersom jag mådde så men det va negativt SKÖNT!..
    På måndag ska jag göra cellprov och hade hoppats att dem kunde satt in en spiral samtidigt men de vill att man ska mensen samtidigt plus att det lunde blöda rätt mkt och det är ju inte så kul nu i badsäsosngen + att hon tyckte man skulle undvika att göra det nu i rötmånadstider.. så jag få snällt vänta till sep-okt och även när mensen nu kommer tillbaka... har inte haft sedan i april! Tydligen kan det vara så när man ammar..
    loveliva skrev 2008-07-11 09:50:50 följande:
    Ja fy vad det regnar här! Ska ner på stan idag, men drar mig för det då det öser ner.Ha så kul i Lund! Och ta det lugnt Hilda och jag åker i morgon och kommer hem på söndag igen Hoppas ni alla får en fin helg!
  • Little

Ha en trevlig helg!!!
    HOppas solen kommer fram!

Mamma Cia skrev 2008-07-11 13:23:12 följande:
    Vi sitter i bilen på väg mot Gbg. Barnen har redan somnat, var hos farfar o åt lunch innan o lekte av oss lite så nu avr dom trötta. Hoppas dom sover nästan hela vägen till Gbg.Hoppas på bra väder vi med, ska ju till Liseberg nån dag nu, kommer hem på måndag ige, ska jobba tisdag o sen har vi inget mer planerat resten av semestern.Ha det gott alla, kikar nog in igen när vi åker hem..
  • Little

Waimea
    hehe... nja det blev väl inte varannan direkt men försökte dricka vatten iallafall på "slutet" men då hade huvudvärken redan kommit och lite illamående
    Gick och la mig redan runt 23 snåret för att sedan springa till toan och tillbe den stora porslinsguden     börja fundera på om jag kanske är allergisk mot sånt med alkohol då det vatt precis likadant vid cykelfesten i maj..... hmmmmm..
    Sen imorse så hade jag fått mensen (sist va i april), min väninnan trode att det va därför jag mått illa, jo vi kan väl säga det
    Så typiskt att den skulle komma en dag innan man ska göra cellprovet då ,hade varit skönt att fått det överstökat..
    Är det dags för Frans att bli storebror??

• Little

Wai
    Stort grattis till bebbe i magen! Så mysigt!!

Jo nog kan det vatt mensen som hade lite påverkan i illamåendet, har varit så trött och känt mig lite knas även idag... har nog snart blodbrist

Får snällt vänta 2 veckor till för att göra cellprovet..ush och fy!

Ja detta väder vi ha, kanske skulle man flytta utomlands?

• Little
    Mamma Cia skrev 2008-07-16 07:01:06 följande:
    Nån som bokat Me & I party till hösten ?? Har försökt nu 6 ggr o ingen ringer upp o bokar ???? Fruktansvärt dåligt iom att dom ahde ett erbjudande om "boka tidigt rabatt" innan Juni var slut Grrrrrr..... Är ju nästan så man inte har lust o köpaSka äta frulle nu o sen e det dax o jobba lite, fick hjälpa till lite på semestern, men jag ställer gärna upp för dom har ställt upp för mig !!
    Har inte bokat något, tänkte att du säkert gjort det
  • Little

Love
    Hur går det med dopförberedelserna?
    vad ska ni bjuda på?

• Little

Gokväll... jobbar nu denna veckan och nästa, så trött när man kommer hem, inte van att jobba

Jag har också hört att det ska bli bättre väder på onsdag, hoppas!!

Loveliva - Lycka till imorgon på dopet!! Ska be en bön ikväll till solguden att den kikar lite extra över Vetlanda imorrn

Ikväll la jag Simon UTAN napp, lite diskutioner men sen somnade han!! Hoppas det går lika bra imorrnkväll.
    Imorrn (jag är ledig) blir det även en heldag utan blöja (J är lite för lat med potträning så här i början på semestern )

• Little

Jag kikade också i tidningen i morse just för att kolla om det stod något

Mamma Cia skrev 2008-07-19 12:02:19 följande:
    Ska kika in på bilderna Wai, alltid kul med renoveringar !!Då Loveliva på dop då ? Bröllop oxå kanske ?? Inget i tidninge idag iaf. men jag undrar om hon kommer hem med en extra ring på fingret
    När barnen sover dansar mammorna på bordet....
  • Little

Love
    Stort grattis!! Anade nog detta

Gucci
    Låter som ni haft underbar semester!

Cia
    Filipfri= icke ammande?
    Jag började amma igen efter en veckas uppehåll saknade det mkt så nu är det morgon/kvällsamning Men nu äter han både nappflaska, puréer och gröt så det hjälpte att ta bort "mig" ett tag från honom så fattade han vinken

Le Mom
    Jo visst är det stor skillnad med 1 och 2 barn, mer jobb med allt och ibland kraschar det fullständigt men då är det bara att ta ett djupt andetag (eller flera korta små ) men det är underbart att ha de små liven, dubbelt så mkt kärlek!!
    Och alltid en vän att leka med också! ( eller slåss med

• Little

Jag är nog också uppbokad då, ska fira mig och min pappa som fyller år 15e ..

Twinsen skrev 2008-07-21 20:26:00 följande:
    Le mom : Barn är sååååå underbara:) Jag tycker klart att ni ska skaffa syskon :)Gucci: Välkommen hem igen från sem. Och vi får bara boka in en tjejfest nu!!!!!!!!Jag har ett förslag:Tjejfest Lördag den 16 aug¤ Jenny "Twinsen"
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)