• Little

Växjöbabesen ;-)

Lördag den 30 augusti

¤ Twinsen
    ¤ Loveliva
    ¤ Gucci
    ¤ Emmiz
    ¤ Cia
    ¤ Magda
    När barnen sover dansar mammorna på bordet....
  • Little

Tack!

Emmiz skrev 2008-07-22 17:20:28 följande:
    Grattis Magdalena på namnsdagen!
  • Little
    Svar på #538
    Nu firar jag inte det men när vi syskon va små så firades vi
  • Little
    Svar på #538
    Tack förresten
  • Little

Grattis Emmiz/Emma på födelsedagen!!

• Little

ja vad kan/gör han... hmmm gnäller mest   nää!
    Han krålar runt mkt och fastnar oftast underbordet mellan några stolar, sitter bra utan stöd och står ju i krypställning men kommer bara bakåt
    Äter gör han bra nu ocksåmen gillar inte matpureerna utan det ska vara gröt,välling eller fruktpure.

loveliva skrev 2008-07-22 22:59:09 följande:
    Vi firade också namnsdagarna när vi var små, med paket & tårta. Men inte längre, inte mer än ett litet grattis Hur går det med lille Anton? Något nytt som händer?Hilda rullar runt på golvet mest hela dagarna och äter mat för fullt Riktigt litet matvrak
  • Little

Jag heter också Kristina idag

Emmiz skrev 2008-07-23 19:11:59 följande:
    Tack för gratulationerna, sussie det är Emma idag så jag har namnsdag! jag heter Kristina i andranamn så jag har namnsdag i morgon också! lätt att komma ihåg när man har namnsdag på det viset!
  • Little

Ha det gött på Öland, vi va där igår bara över dagen och hälsade på svärmor i Mörbylånga, årets första dopp blev det också i Kleva.

Mamma Cia skrev 2008-07-23 21:27:02 följande:
    Imon drar vi till Öland en runda ! Ska bli skönt o komma bort lite o ha lite semester...
  • Little

Loveliva
    Glömde ju säga att en sak som Anton börjat med är att sätta sig upp själv redan, han backar bakåt tills benen kommer under honom och så hamnar han på rumpan!

• Little

pippla??

möhippa för dig? i efterskott?

hade vatt kul att komma nästa vecka men fr o m på måndag ska vi verkligen umgås hela familjen och hitta på kul saker ihop, ska se om vi kan hitta någon stuga på norra öland med dygnsuthyrning..

Mamma Cia skrev 2008-07-25 07:14:13 följande:
    Goa dom e !!Filip e inne i världens mysperiod nu, han e så jädrans kul o titta på, han har så mycket för sig Var en skön lååång dag på Öland, men det var mysigt. Passade på o kolla på husvagn oxå Idag e det Möhippa, så Isak e hos lillebror o pappa e hemma själv med Filip, hoppas det går bra, mest orolig e jag för Isak, han har börjat pippla som en tok.På lördag ska vi iväg o grilla o på söndag e det kalas för farfar med kusinerna o på onsdag nästa v börjar dom gräva i trädgården !! Så vill ne se en grävskopa som manglar sönder så e ni välkomna !
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)