• Little

Växjöbabesen ;-)

Fick en ny vikt på honom iallafall
    6 månader (på fredag) och väger 7445g.. (+300g på 3 veckor)

• Little

Jenny,Amanda,Anna,Love,Melker och Hilda och så Akela så klart
    Tack för en trevlig fika-/lekstund igår!!

Waimea
    Grattis på bröllopsdagen! Tiden går snabbt när man har roligt

Cia
    Vad skönt att det inte va gluten men jobbigt att han fortfarande har ont i magen.. hoppas ni får reda på vad det är snart.

• Little
    Växjömamma1976 skrev 2008-07-02 10:37:23 följande:
    WaimeaGrattis grattis!! Förresten, någon som har ätit på Piazzo Teatro? Hurdan mat har dom där? Vi funderar på att gå dit nämligen..Jobbar halvdag idag, skönt! LittleHar du fått veta om det var förkylningsastma Anton hade? Varför var han rosslig så?
    Anton är en "rosslare", hörs tydligare nu när han rör sig så mk då luftstrupen rör sig mer, bör vara borta när han 1-1½ år gammal.
  • Little
    Växjömamma1976 skrev 2008-07-02 12:42:52 följande:
    Littlestackars liten, hoppas det blir bättre snart! Jag hörde inte ett ljud när jag var hos er, han var så himla snäll och go då ju!
    Du menar på Gangstar-partyt? Det va ju ett tag sedan
  • Little

Igår köpte jag en ny "leksak"!
    En kompostkvarn!
    Så nu kan vi rensa upp hela vår hög med ris som ligger vid komposten!

Imorgon kommer morfar och mommo hit och ska passa barnen så ska vi åka flera svängar till tippen och ha en riktigt upprensningsdag!

Underbart väder idag, ska ställa mig i solen med min nya leksak!

• Little
    Mamma Cia skrev 2008-07-03 17:00:43 följande:
    o vi bara njuter vi Nä inte alls, finns massor o göra här med, men jag orkar inte när det e så varmt som det e nu, phu !!Jo jag gillar solen, men inte hela tiden, lite moln vore skönt med...
    Molnen kommer imorrn
  • Little

Hejhej! Ja här har det varit lugnt i helgen men det är så det ska vara under sommarn

Har jobbat ikväll, tar ett tag innan man värvat ner och kan sova..men nu börjar ögonlocken kännas tunga.

Johan jobbar en vecka till sen har han semester så ska jag jobba 2 veckor.
    På lördag åker jag ner över helgen till Lund, ska fira bästa vännens 30-årsdag med party!! Ska bli så kul!
    Trist väder idag med det ska snart bli bättre igen..säger J

Twinsen
    Ha en trevlig bröllopsdag imorgon!!
    Ölands djurpark ska vi nog också åka till, det och Astrid Lindgrens Värld.

• Little

Mamma Cia skrev 2008-07-06 23:36:45 följande:

Har ni ingen semester ihop då ?
    Jo 2 hela veckor tillsammans, få blir lite till senare..
  • Little

Mamma Cia skrev 2008-07-07 09:19:54 följande:

Ja du , det känns ju Isak börjar dagis 15h/2 dar i veckan from 13 aug. o Filip börjar sin inskolning den 17/9Ska jobba ca 75-80% e det tänkt, men vi får la se....
    Ja du har ju varit hemma rätt länge nu utan att jobba emellan gravidteterna så förstår om dte känns lite konstigt..
    Jag tycker det känns jobbigt redan nu, har ju förmodligen varit hemma halva min tid nu med Anton om jag börja jobba i början av januari.. ush ush ush sen ska man jobba till man pensioneras

Här hemma så har Simn förmoligen åkt på magsjuka, hade kräkts i sängen imorse och kräktes sen igen då han fick en tesked med yoghurt och musli av Johan.. vet inte alls vatt han har fått det ifrån, kan ju egentligen komma från vart som helst.. kanske en av de små kundvagnarna på Kvantum..vem vet.
  • Little
    loveliva skrev 2008-07-06 23:53:21 följande:
    I helgen ska jag & Hilda åka med min pappa, farmor & farfar till Strömstad och fira min faster som fyller år. Helgen efter det har vi ju dopet att stå i
    Mysigt att få lite ensamtid med henne!
    Det hade jag velat ha med Simon, kanske att han och jag åker till morfar och mommo och sover över en natt..
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)