Inlägg från: Halvblod |Visa alla inlägg
  • Halvblod

... Född: Juli 2007 ... 2

Föresten på tal om regnbågar...hade vi inte ett lesbiskt par i första tråden som väntade julibarn? Någon som vet hur det gick?

• Halvblod
    jelikan skrev 2008-07-23 17:32:59 följande:
    Måste bara fråga en sak.Tycker ni att man är en dålig mamma för att man går ut och solar lite medans ens barn sover el för att man sätter ner barnet på golvet så att den får sitta där och spana lite istället för att sitta i barnmatstolen hela tiden?
    Nej absolut inte.
    Det där med matstolen förstår jag inte alls...jag tycker det är "värre" att sitta i stolen hela tiden än att få vara nere på golvet och utvecklas.
  • Halvblod
    Vos skrev 2008-07-23 21:29:29 följande:
    VA????JAg fick fan vänta fem timmar på att hon skulle komma på den briljanta ideén att ta hinnornaGrrrr
    Jaha det där är väl inget! Mina tog dom inte alls utan det skulle komma av sig själv. Vattnet gick 1dygn (!!!!) efter jag åkte in! Så sluta gnälla!!!
  • Halvblod

Hej hej.
    Nu är festivalen igång och vi har all gottig mat som grannar
    Har precis kommit hem från stranden, Leia & Riad badade men jag satt påklädd på stranden och tittade på...tänker inte visa min hemska mage för någon, bläää.

Nu ska vi bara fixa till oss lite innan vi ska ner till en av strandrestaurangerna och äta gott.

Imorgon åker Leia hem till mormor & morfar och kommer inte hem förrän på söndag så vi ska vara sååååååå barnlediga denna helgen och festa galet tillsammans för en gång skull

• Halvblod

Milla med killar skrev 2008-07-24 16:35:25 följande:

Beckah man kan ha feber med matförgiftning med.www.livsmedelssverige.org/Sakermat/sakermat_b...
    Ja usch det kan man verkligen ha. Jag hade 40grader när jag blev matförgiftad och jag har sällan mer än 38.5 (då är jag typ helt deckad!).
    Hoppas du repar dig ordentligt idag, inget kul att ju!
  • Halvblod

Grattis på födelsdagen till dagens alla 1-åringar!

Kram Leia & Lotta

• Halvblod

ligger i sängen och är så jäkla sliten. Behöver sova mer men det tycker inte mina ögon. Vill äta en stor grillbricka men det tycker inte min mage. Vill köra och hämta hem min älskade lilla tjej men det tycker inte polisen. Stackars stackars mig som inte får göra som jag vill!

• Halvblod

H e l e n a skrev 2008-07-27 12:18:22 följande:

Igår var jag på Iron Maiden på Ullevi. Nostalgi var ordet för kvällen tror jag samt MÄKTIGT. Jag var ett stort Metallica- och I M-fan som ung tonåring och det var jättekul att se de gamla rävarna igen. Perfekt dag med sol, öl i handen och över femtio tusen i publiken
    Maiden hoppar jag gärna över för dom har jag redan sett 2gånger mot min vilja (gillar verkligen inte!) men en öl i solen så en stor konsert är aldrig någonsin fel. Själv fick jag nöja mig med Bob hund mitt i natten med 20-30000 i publiken, inte alls lika mysigt men bättre musik iaf
  • Halvblod

Fy fan va varmt det är!!!!
    Jo då jag är glad över att sommaren äntligen har kommit men den värmen vi har här är inte en normal svensk värme.
    Klockar halv7 i morse var det redan så varmt att vi knappt orkade vara utanför dörren.
    Men nu kl12 när vi har tvättat klart så ska vi ner till havet och ligga i vattnet resten av dagen.

Idag har vi föresten kört i gång med dieten igen.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2