... Född: Juli 2007 ... 2
Föresten på tal om regnbågar...hade vi inte ett lesbiskt par i första tråden som väntade julibarn? Någon som vet hur det gick?
Föresten på tal om regnbågar...hade vi inte ett lesbiskt par i första tråden som väntade julibarn? Någon som vet hur det gick?
Grattis Robin och Thias!
Hej hej.
Nu är festivalen igång och vi har all gottig mat som grannar
Har precis kommit hem från stranden, Leia & Riad badade men jag satt påklädd på stranden och tittade på...tänker inte visa min hemska mage för någon, bläää.
Nu ska vi bara fixa till oss lite innan vi ska ner till en av strandrestaurangerna och äta gott.
Imorgon åker Leia hem till mormor & morfar och kommer inte hem förrän på söndag så vi ska vara sååååååå barnlediga denna helgen och festa galet tillsammans för en gång skull
Milla med killar skrev 2008-07-24 16:35:25 följande:
Grattis på födelsdagen till dagens alla 1-åringar!
Kram Leia & Lotta
ligger i sängen och är så jäkla sliten. Behöver sova mer men det tycker inte mina ögon. Vill äta en stor grillbricka men det tycker inte min mage. Vill köra och hämta hem min älskade lilla tjej men det tycker inte polisen. Stackars stackars mig som inte får göra som jag vill!
H e l e n a skrev 2008-07-27 12:18:22 följande:
Fy fan va varmt det är!!!!
Jo då jag är glad över att sommaren äntligen har kommit men den värmen vi har här är inte en normal svensk värme.
Klockar halv7 i morse var det redan så varmt att vi knappt orkade vara utanför dörren.
Men nu kl12 när vi har tvättat klart så ska vi ner till havet och ligga i vattnet resten av dagen.
Idag har vi föresten kört i gång med dieten igen.