Inlägg från: Halvblod |Visa alla inlägg
  • Halvblod

... Född: Juli 2007 ... 2

Phu...andra tårtan klar...nu tar jag en liten paus innan jag gör den tredje.

Varför lägger man alltid ner så mycket jobb och pengar när allting ändå är över på några timmar....jaja, jag gillar kalas och fester som tur är.

• Halvblod

Vad är det för dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Leias födelsedag, hurra HURRA HURRA!
    Puss puss älskade lilla fis på din första födelsedag.

Nu sitter hon och tittar på Voice TV och käkar muffins och dricker mjölk.
    När vi gick in och sjöng för henne så började hon dansa innan hon ens hade slagit upp ögonen

Ha en bra dag...nu sticker vi till kollo för en hel dag full med kalas.

• Halvblod

Hej hej.

Leia tackar för alla gratulationer!
    Hon fick en toppen dag med både barnkalas och släkt/vänner-kalas och oj vad hon fick massor av fina presenter. (lägger in i bilddagboken lite senare idag)

Nu ska jag passa på att vila mig lite medans Leia sover middag.

• Halvblod
    Vickyb skrev 2008-07-16 19:58:04 följande:
    Åh.. grattis till Leia i efterskott oxå!
    Leia tackar
    Skönt att höra om lägenheten...kommer säkert att bli kanon när allt väl har lugnat ner sig och du får landa i ditt egna nya hem.

Sol: Bamsekram till dig oxå. Starkt av dig att ta dig igenom alla dessa år utan något stöd!
  • Halvblod

Göteborgsmorsan: Jag hade nog ring typ sjukvårdsupplysningen eller liknande för att kolla så att det inte kan vara något allvarligt som kommer i efterhand.
    När Leia fick hjärnskakning (bula mitt i pannan) så fick jag hem ett papper med massor av saker som kunde komma i efterhand och när man då skulle söka vård igen.

• Halvblod
    Mum23 skrev 2008-07-16 21:45:35 följande:
    Förresten Halvblod, kommer du ihåg vad för grejer det kan vara?
    Hittade papret...men nu gällde detta lindrig hjärnskakning hos barn...

Kontakta genast läkare eller akutmottagning vid följande...

* Slöhet eller svårigheter att väckas.

* Upprepade kräkningar

* Kramper eller ryckningar

* Blod eller klar vätska från näsa, svalg eller/och ögon.

* Svår huvudvärk

* Svaghet eller känselbortfall i arm eller ben

* Ena pupillen blir mycket större än den andra eller barnet får konstiga ögonrörelser.
  • Halvblod
    Mum23 skrev 2008-07-16 22:11:12 följande:
    Vad gullig du är Halvblod!!Gäller säkert något liknande på vuxna. Ska hälla koll på honom.
    Det var inget
  • Halvblod

Puh...nu har jag lagt in massor av bilder från Leias båda kalas igår. Om någon är nyfiken så är det bara att kika in lottaplott.bilddagboken.se
    lösenord krävs så säg till om ni inte redan har det.

Natti natti

• Halvblod
    Donna69 skrev 2008-07-17 06:36:08 följande:
    Lottatänker inte kommentera Leias årsdag. *flinar*tänk om jag kunde haft så för sessan.........men men, vi får köra röda korset stuket - soppkök, madrasser i vardagsrummet, mariekex o vatten med citron i (
    Hahaha...vi körde korvkiosk-stuket där folket fick beställa vad dom ville ha på sin korv/hamburgare. Mycket enkelt och ganska billigt om man köper storpack.

Tårtorna blev mums (midsommartårtan från ICAs buffé-tidning) och var väääldigt lätta att göra eftersom jag lyckades perfekt (jag är katastofkass på att baka!!!)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2