-
Tack, hihihi.Lindisen81 skrev 2008-07-08 20:33:32 följande:Halvblod håller oxå med om att du skulle passa på Indiska! du skulle göra dig gryyymt bra som säljare där, då kommer jag å shoppar loss på indiska i skåne med lite rabatt, haha. så som andra sagt, vincent har små skor, men då är det med mjuk sula bara tror jag... men kolla upp det!
-
Åh, snälla snälla du, gör det!Mjukis82 skrev 2008-07-08 20:35:40 följande:Jag kan håller öronen öppna för din skull!
-
Japp, låter bra, hahaha.Mjukis82 skrev 2008-07-08 20:42:16 följande:Självklart!Jag kan hitta nytt jobb till mig så kan du få mitt!?
Vill du plocka lådor på lime kan jag kanske fixa in dig där, hahaha -
Nu när vi var uppe i Ullared så hade dom ett som var 74/80 men det var enoooooormt så det hade aldrig funkat nu iaf.
Nä lillpluttan får helt enkelt växa till sig snart -
Tania skrev 2008-07-08 21:02:41 följande:Jag skulle vilja åka till Ullared och shoppa men det är ju så fruktansvärt långt.Jag kunde ju kört inom och hämtat dig i torsdags
Nån som vill köra mig? -
Tania skrev 2008-07-08 21:21:53 följande:Meh... nu får ni inte vara taskiga...Nja...ibland är det bra men ibland är det kass så 12timmars resa vet jag inte om jag hade gjort bara så där.
Är det verkligen så bra som alla säger?
Är det VÄRT att åka så långt (6 timmar ca enkel resa)
Men om du någongång ska till Göteborg eller ner till Skåne tex så hade jag nog passat på.
Annars kan man ta et som en liten minisemester och hyra stuga eller campa för där ligger en fin sjö (om det är på sommaren). -
Hej hej!Vallmar skrev 2008-07-08 21:17:10 följande:Hej hopp!Hoppar in lite då och då. SOm sagt så har jag ju butiksjobb (såg att ni diskuterat det tidigare) Kommer hem vid 19 å då hinner jag inte träffa Markus så mycket. Gör i ordning honom för läggning och ger flaskan ungefär direkt när jag kommer hem. Fördelen med systemet är ju att det är bara lördagar man jobbar och då bara till halv 4. Skulle inte vilja jobba hela helger.Markus går här hemma nu, fast han har varit sjuk i feber och i hosta så han har bara krypt ett tag för han inte orkat gå, stackaren. Men idag gick han över hela rummet=)
Leia slutade oxå att gå helt när hon blev sjuk...men när hon väl tog sina första steg när hon blivit frisk så gick hon ordentligt (hela tiden). Marcus är kanske likadan...han har "vilat" sig i form -
Tania skrev 2008-07-08 21:54:42 följande:Olika...vissa kläder är från tex Gina Tricot.
Leksaker är Fisherprice, brio och andra kända märken.
Men man känner tydligt vilket som är kvalité och vilket som är skit.
Däremot tycker inte jag att det är lönt att dra hem shampo, rengöringsmedel och dyl...sånt hittar man billigt på så många andra ställen nu förtiden. -
Hej hej.
Usch, jag blev så jävla magsjuk igår kväll och satt på toa och hade värsta kramperna. Det kändes som när jag hade värkar så jag blev nästan orolig ett tag att jag faktiskt var ovetande gravis och höll på att föda
Ett tag var jag inte långt ifrån att åka in för när jag väl var tömd så hade jag så ont att jag inte kunde kissa.
Idag är jag okej så länge jag inte äter men så fort magen fick i sig en liten macka så var jag tillbaka på toa igen.
I eftermiddag ska vi åka ner till Landskrona-karnevalen så jag undrar hur jag ska klara att gå förbi alla dessa godsaker utan att smaka
Idag var vi på 1-årskontrollen och lillaskruttan hade gått upp dåligt igen, bara 70g på en månad så nu väger hon 8770g och är 76cm lång. Ska dit igen om 3månader för att hålla koll men sköterskan är inte orolig eftersom hon vet hur aktiv Leia är. -
Sol: Ja hon ligger snäppet över medel på längden och ett streck under på vikt och huvud så hon är ganska lång men inom gränsen för vad hon "får" vara.
Ja det hade dom ju varitJag trodde faktiskt att hon skulle ha gått över 9kg denna månaden men icke.
Hon har fått drikki en gång men då drack hon nästan ingenting alls så jag får testa igen.
Däremot får hon bara 1-års burkar och äter i princip alltid upp så hon äter bra men förbränner uppenbarligen mer än vad hon "borde".
Visst hon får INGA onyttigheter som kakor, glass, saft osv...men fettet i mat sparar vi absolut inte in på.
Äh, hon mår bra och äter bra så det kommer nog med tiden...och övervikt finns i båda familjerna så jag är bara glad så länge vi kan hålla henne borta från detta.