• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Prinsessan Zelda

vi har varit på hundutställningsmässa och sett massa fina hundar, Isabel och jag

Adam har varit på mormor på jobbet (fritids) och badat med barnen där.

• Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-07-03 14:52:12 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAG KLARADE uppkörningen!!!!wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie
    Jätte Grattis till dej
  • H  e  l  e  n  a
    Beckah82 skrev 2008-07-03 14:52:12 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAG KLARADE uppkörningen!!!!wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie
    DUNDERGRATTIS!!! Vet hur underbart det känns!!!
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Milla med killar
    mrsbygg skrev 2008-07-03 13:54:13 följande:
    hua städar här hemma...problem problem, hur gör man om man inte har någon barnvakt när man ska in på förlossningen? Våran enda barnvakt (min mor+karl) ska åka bort nästa torsdag och är borta till söndag!!och vi har inga andra som kan ställa upp då heller..får åka in å föda själv då antar jag..jag får se till att föda nu!! haha
    Ni får ta med ungarna antar jag. När vi födde Theo var det en invandrarfamilj med en 1 åring och en treåring där ett syskonpar alltså men det känns ju inte kul direkt men det går nog ruskigt fort Mammab när det är så tätt.
  • Milla med killar

Mammab:
    När är ditt bf? och när kom sam? Jag tror på en kille för dig Vad tror du själv? Namn på bebben? Tuuuuusen frågor här

• Anns krypin

Va bra det gick idag me Johanna i badet, lite gråt vare allt men inte lika mycket som igår

• Halvblod

hemma från ullared och jag klarade otroligt nog min shoppinggräns och hade tom 300kr kvar, hahaha. Så nu har jag alla hennes presenter (plus lite till, hahaha) klara. Typiskt bara att vi hade planerat att åka just idag när vädret är helt underbart.

• mrsbygg
    Milla med killar skrev 2008-07-03 17:43:28 följande:
    Ni får ta med ungarna antar jag. När vi födde Theo var det en invandrarfamilj med en 1 åring och en treåring där ett syskonpar alltså men det känns ju inte kul direkt men det går nog ruskigt fort Mammab när det är så tätt.

känns läskigt å ta me ungarna. då åker ja heldre själv så dom får vara hemma..
    karln kan juh endå inte va me under förlossningen...

mitt bf är mellan 5-10:e...

Sam var beräknad mellan 14-18:e och han kom den 13:e...

Vi tror oxå på en grabb, men blir det mot all förmodan en tjej så kommer hon heta Svea.
    Annars har vi Zeke, Zack, Seth och Sid just nu som killnamn..men inget är direkt sådär som vi fastnar för jätte mycket....

tänkte gå in å googla lite nu på namn hehe..

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis Bf 080705-10
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2