• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • jennsans
    Donna69 skrev 2008-07-04 09:04:07 följande:
    visst är det skoj??!!blåmärken hit o dit *fniss* munnen full av risgryn *asg*
    fast jag tycker han ramlar mindre nu än när han inte gick haha
    ja snart är det alldelles vitt i munnen kände en tand till nu som är igenom.. får ju inte känna så värst mycket i munnen så det är svårt o upptäcka ;)
  • Prinsessan Zelda

Beckah - jag har aldrig heller varit så nervös som när jag körde upp. illamående till tusen, men jag klarade det också på första. Jag har inte ens varit så nervös när jag fött barn, eller när jag mötte min far för första gången när jag var 17.

• Beckah82
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-04 09:10:33 följande:
    Beckah - jag har aldrig heller varit så nervös som när jag körde upp. illamående till tusen, men jag klarade det också på första. Jag har inte ens varit så nervös när jag fött barn, eller när jag mötte min far för första gången när jag var 17.
    Visst är det sjukt hahaha

Men det var såå mycket på spel. Dels har jag varken tid eller råd att försöka igen, dels skulle kompisen köra upp samma dag (blir lite tävling) dels så var jag tvungen att bevisa för trafikskolan att de hade fel, dels var jag tvungen att visa för min familj, dels så hade jag berättat för hela världen att jag hade uppkörning typ...
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • solstraalen

Ni som bor i sthlm, finns det något kul för barnen att göra om dom är 8½, 2½ och 1år nära centralen i sthlm?
    Eller som är lätt att ta sig till om man åker komunalt å är ensam vuxen ?=)

Vill göra nått kul med barnen idag, men här i uppsala är det dåligt med sånt.

• jennsans

jag tänkte ge mig på attåka lantbuss för första gången med vagn idag.. ska ner på stan o schoppa skor till alexander.. han behöver ettpar stadigare än de vi lånat.. hoppas chauffören hjälper en med vagnen (eller nån annan )

• Donna69
    jennsans skrev 2008-07-04 09:37:44 följande:
    jag tänkte ge mig på attåka lantbuss för första gången med vagn idag.. ska ner på stan o schoppa skor till alexander.. han behöver ettpar stadigare än de vi lånat.. hoppas chauffören hjälper en med vagnen (eller nån annan )
    på med rådjursögonen o ut med läppen bara ;?-)
  • Jessa6

Gah, igår brände jag mig, man är så noga med Elias att jag glömde smörja mig själv tillräckligt. Blir nog lite mer skugga idag

• jennsans
    Donna69 skrev 2008-07-04 09:39:40 följande:
    på med rådjursögonen o ut med läppen bara ;?-)
    japp *noterar*
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2