• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • mrsbygg
    Anns krypin skrev 2008-07-05 09:12:55 följande:
    Käre värld!!!! KAN barn sånt där??? trodde det bara va senila gamlingar ( det jag har erfarenhet av) som kunde, bääääävar för det där då... Skall genast plasta in säng , väggar å tak *L* Hur går det för din lilla mage??
    joda ungar kan sånt, jag gjorde tydligen likadant själv när ja var bebis haha...
    ja den i magen är envis som mor sin å vägrar komma ut..ung jäkel....

vi käkar oxå enl GI
    ägg smörgås till frulle mums...
    Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis Bf 080705-10
  • misan84
    jelikan skrev 2008-07-05 08:18:11 följande:
    Grattis Alvin!Här satt man och matade en liten Tore med gröt vid 05.40. Han har börjat vilja äte mellan 05-06 efter att jag slutade morgon amma men somnar om efter gröten och sover till ca 07-08 beroende på när han vaknar.
    Oj men kan du inte ge han välling då istället? känns jobbigt o mata med gröt sååå tidigt..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • jelikas
    misan84 skrev 2008-07-05 09:42:25 följande:
    Oj men kan du inte ge han välling då istället? känns jobbigt o mata med gröt sååå tidigt..
    Han äter inte välling. Har aldrig gjort det och ratade nappflaska efter ca 1 månad.
  • jennsans
    jelikan skrev 2008-07-05 10:51:12 följande:
    Han äter inte välling. Har aldrig gjort det och ratade nappflaska efter ca 1 månad.
    pipmugg? provat olika sorter?
  • zandrisen
    mrsbygg skrev 2008-07-05 09:08:39 följande:
    åhh vilken trevlig morgon...eller inte haha..vaknar av att saga kommer in och säger "mamma, sam har bajsat..."jaha säger jag det gör han juh varje morgon..."mamma, sam har tagit av sig blöjan"VAAAAAAAAAA NOOOO...skuttar upp å ser en överlycklig liten bajs unge...huabajs över allt hela han, hela sängen, på en väggen...trevligt värre.in me han i duschen, ta bort alla sängkläder å sanera vägg å säng! hua...jaja nu är han å sängen rena iaf färdknäppa redigt igår, så blir det ingen bebis nu då vette fan. då komemr vi aldrig få ut den..
    Blääää...! Har sluppit det med båda barnen (hittills men har hört flera såna historier.... Hoppas lillebror/syster kikar ut snart!

Idag är vi barnvakt åt en tjej på 14 månader, än sålänge har det gått prima, och båda småttingarna sover middag nu
  • Anns krypin
    mrsbygg skrev 2008-07-05 09:39:34 följande:
    joda ungar kan sånt, jag gjorde tydligen likadant själv när ja var bebis haha...ja den i magen är envis som mor sin å vägrar komma ut..ung jäkel....vi käkar oxå enl GI ägg smörgås till frulle mums...
    hahaha Okej sådan mor sådant barn?? *L*

Åååå ägg det är mega gott, går åt mycket sånt när man käkar GI

ÅÅÅÅ hoppas bebisen kommer ut snart, måste fasen va jobbit för dej nu
  • jelikas
    jennsans skrev 2008-07-05 10:53:32 följande:
    pipmugg? provat olika sorter?
    Han vägrar välling i pipmugg oxå och vi har provet lite olika sorter.
    Men det är lika bra och vänja sig för när han börjar dagis i augusti kommer han äta frukost runt 05.45.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2