• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • jelikas
    jennsans skrev 2008-07-04 08:52:09 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-04 08:31:29 följande: hade gärna delat ut den dock för den va full av skit frammifrån o bak! blidde en dusch!
    Här blidde de oxå ducsh vid blöjbyte. Blöjan hade läkt och Tore hade givetvis vart och pillat i det.
  • mrsbygg
    Beckah82 skrev 2008-07-04 08:57:25 följande:
    Var är mammab idag?Skrev i juliforumet att det skulle färdknäppas igårkväll kan det vara så att hen kikar ut idag, dagen före tidiga BF-datumet? Det gjorde ju Sam, dagen före tidiga BF-datumet, väl?*hoppas*
    noll bebis....
    stämmer väl beckah...

lite små bitter, för d va fler som färdknäppa igår och dom sitter me värkar nu och två vatten har gått...
    Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis Bf 080705-10
  • jennsans
    jelikan skrev 2008-07-04 11:02:15 följande:
    Här blidde de oxå ducsh vid blöjbyte. Blöjan hade läkt och Tore hade givetvis vart och pillat i det.
    o det är ju sååå trevligt när de pillar i det *not*
  • Mjukis82

Hej på er!

Någon som har ett bra och enkelt tips på tårta till Denises kalas imorgon??? Jag har totalt hjärnsläpp!! *gaaah*

(¯`°?.¸ ღ♥Isabelle f/d 060516♥ღ ¸.?°´¯) (¯`°?.¸ ღ♥ Denise f 070707 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Donna69
    Mjukis82 skrev 2008-07-04 11:26:17 följande:
    Hej på er!Någon som har ett bra och enkelt tips på tårta till Denises kalas imorgon??? Jag har totalt hjärnsläpp!! *gaaah*
    citerar mammab;

GOOOOGLA
  • jelikas
    Hej på er!Någon som har ett bra och enkelt tips på tårta till Denises kalas imorgon??? Jag har totalt hjärnsläpp!! *gaaah*
    Min sambo fyller år i morgon och vi kommer göra en enkel jordgubbstårta då och bjuda på
  • jelikas
    Min tvillingsyrra heter Denise Är inte allt för ofta man hör det namnet. Inte där jag bor iaf.
  • Beckah82

oj just ja... jag ska ju iväg å handla men har över huvutaget inte tänkt på vad som ska vara i tårtan...kanske bra tt bestämma det så man vet vad man ska handla

Enda jag vet är att det blir vanliga enkla tårtor för jag orkar inte bry mig

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Lindisen81

inez har en sovdag! är väl så efter att hon varit förkyld och febrig och sovit dåligt ett par dagar. hon har vilat sedan ca 9!!! fatta va mycke vi fått gjort. nu vill jag att hon ska vakna så vi kan åka iväg och handla!
    imorgon ska vi ta en paus från renoveringen och åka med kusiner och allt ut till finnhamn en heldag, ska bli mysigt. hoppas det inte regnar för mkt bara =)
    igår fick inez smaka ikea-mjuk-glass, haha, sockerbomben nr 1. det va ju gott tyckte hon och skrek efter mer, haha. ang tårta till kalas så har jag inte tänkt så mkt. tror inte vi har kalas, bara en liten bjudning för mormor o farmor o farfar o kusinerna o gammelmostrarna o.... osv , hehe, blir ju några det ändå. orkar inte med massa "kompisar" hon har roligt så det räcker åt släkten, haha. elaka mamman som inte orkar =)
    nä ska väcka lillan snart, hej på er!

• jelikas
    Lindisen81 skrev 2008-07-04 12:04:05 följande:
    inez har en sovdag! är väl så efter att hon varit förkyld och febrig och sovit dåligt ett par dagar. hon har vilat sedan ca 9!!! fatta va mycke vi fått gjort. nu vill jag att hon ska vakna så vi kan åka iväg och handla!imorgon ska vi ta en paus från renoveringen och åka med kusiner och allt ut till finnhamn en heldag, ska bli mysigt. hoppas det inte regnar för mkt bara =)igår fick inez smaka ikea-mjuk-glass, haha, sockerbomben nr 1. det va ju gott tyckte hon och skrek efter mer, haha. ang tårta till kalas så har jag inte tänkt så mkt. tror inte vi har kalas, bara en liten bjudning för mormor o farmor o farfar o kusinerna o gammelmostrarna o.... osv , hehe, blir ju några det ändå. orkar inte med massa "kompisar" hon har roligt så det räcker åt släkten, haha. elaka mamman som inte orkar =)nä ska väcka lillan snart, hej på er!
    Vi har bara bjudet 1 par kompisar som vi umgås med jätte ofta. Är våra närmaste vänner och deras 2 barn är i Tores ålder. Annars blir det bara släkt.

Därimot vet jag ej hur många av sambons släkt som kommer då jag bett honom bjuda in dom. jag fick nämligen göra allt vid dopet och tycker inte det är mycket begärt av honom att bjuda sin egna släkt. Jag skall inte behöva göra allt sånt varje gång, det vägrar jag.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2