• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • mrsbygg

hua va varmt d är!!

världens jäkla huvudvärk, för lite vätska antar jag och alldeles för varmt...

blä vill få ut bebisen nu!

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis Bf 080705-10
  • misan84
    H e l e n a skrev 2008-07-04 13:25:31 följande:
    Pust!Äntligen klar med tårtan!Den blev kanske ingen fröjd för ögat (den som vill kan se den i bdb, familjenfahl heter vi där) men förhoppningsvis blev den riktig god. Det blev en jordgubbsmousse- och dumleflufftårta! Nu ska jag snart försöka läsa ikapp i tråden...
    Jättefin tårta duktig du är!!! jag beställde två jag hehe.

Stort grattis Jonali så roligt:)

O hampe tackar för alla grattis:)
    (¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • H  e  l  e  n  a

Äntligen fått läst ikapp och vill säga STORT GRATTIS till:

Hampe 1 år!

och

nyförlovade JoNaLi!

och

certfierade föraren Beckah!

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • H  e  l  e  n  a
    misan84 skrev 2008-07-04 19:18:49 följande:
    Jättefin tårta duktig du är!!! jag beställde två jag hehe.Stort grattis Jonali så roligt:)O hampe tackar för alla grattis:)
    Tack, snällt sagt Generad. Är dock lite rädd att gästerna kommer skratta, haha
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Lindisen81

***grattis till alvin på 1 års dagen!!!!!!***

• Lindisen81
    Donna69 skrev 2008-07-05 06:41:14 följande:
    regn regn regn regn regn regn regn
    sol sol sol sol =)

idag ska vi åka ut till Finnhamn med kusiner mormor och allt! ska bli super mysigt!
  • misan84

sol här med o vaaaaaaarmt:) perfekt kalas väder

Grattis Alvin på din 1-års dag!!!!!

(¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Donna69

vill ha mer regn regn....

idag blir det en massa mys!! känns bra att det finns vettigt folk i närheten iaf *suck*

Grattis alvin!

• Anns krypin

Grattis Alvin ---;----@

Gomörra på er.. Idag gjorde ja en ny grej me Johanna *L* hon vakna 04:40 hon låg i våran säng.. Jag strunta i å ta opp henne utan slumra vidare vet ni efter 30 min så sov ungen oxå som pippilotta fram tills nyss.. HURRA... hahahaha brygger kaffe som fanken för nuuuu skriker den tarmen *L*

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2