• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Jessys

ja kikar in en snabbis med en fråga
    Ni verkar alla kunna så kt om så mkt

min son luktar väldigt illa i munnen o har gjort det ett par dagar, spelar ingen roll hur mkt vi borstar han 6 tänder, lukten kommer tillbaka..

kan det bero på vad han får för mat (äter burkmat ännu då han vägrar allt annat så gott som)
    eller har det o göra me ev tandsprickning?

• Beckah82
    Jessys skrev 2008-07-07 20:13:35 följande:
    ja kikar in en snabbis med en frågaNi verkar alla kunna så kt om så mktmin son luktar väldigt illa i munnen o har gjort det ett par dagar, spelar ingen roll hur mkt vi borstar han 6 tänder, lukten kommer tillbaka..kan det bero på vad han får för mat (äter burkmat ännu då han vägrar allt annat så gott som)eller har det o göra me ev tandsprickning?
    Japp tandsprickning kan det mycket väl vara. Eller förkylning...eller både och
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Jessys
    Beckah82 skrev 2008-07-07 20:14:39 följande:
    Japp tandsprickning kan det mycket väl vara. Eller förkylning...eller både och
    okeeej. jaa förkyld är han ju iofs

men ja ser inga tänder än.

kanske lika bra att ringa bvc imorn o lyssna med dem. iofs får man ju aldrig nå vettigt svar av dem.
  • jennsans

näe får bättre svar här än av bvc *hålla med om*

A luktar också illa i munnen (iaf ibland) märker att napparna luktar.. han har tänder på G just nu iaf men har inte tänkt på det tidigare (sambandet)

• jennsans

näe va kl segar sig fram idag.. kanske ska ta mig till sängen trots tidig tid.. A lär väl strula inatt *känner på mig*

ska till gammal kurskompis i morgon med =) skojjigt!

bdb är ganska uppdaterad nu =) vilket inte händer så ofta =)
    kramisar

• Anns krypin

Jag skall beställa tårtor här i valla där jag bor, finns ett ställe där dem sreverar mat & gör tårtor å annat för utkörning.. Skall beställa tårtor till dopen den 20 Juli samt till Johannas födelsedag den 22 Juli, en tårta till dopet hoppas jag att den blir så speciell som jag vill å likadant till födelsedagen, konditorn skulle ringa mej i morgon , så skulle vi se om det gick att göra..

• jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-07 20:47:22 följande:

dopen = dopet haha
    ska ni inte ha flera?
  • Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-07-07 20:11:22 följande:
    Men... det bästa måste väl inte vara avancerat Det bästa är att det är en supergod mammagjord tårta och rent och enkelt kan vara otroligt snyggt också Alvin fick väldigt enkla tårtor och jag tycker inte jag var taskig mot honom för att han fick det
    tror nog mest att är man duktig på att göra tårtor å har kännsla för det såklart vill man göra lite extra för sitt barn *L*

Jag kör rövare å överlåter tårtorna till nån annan jag skall stå dagen innan å göra 5 smörgåstårtor hahaha, så vanlig tårta hinner ja då inte me , men vill då ändå att en av vanliga tårtorna skall va extra speciell OM det går..
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-07 20:48:17 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-07 20:47:22 följande:
    ska ni inte ha flera?
    skrattar så jag dööööör, nää har bar ett barn å ingen annan ville döpas här hemma hos oss förutom lilla Johanna
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2