• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-07 20:51:24 följande:

skrattar så jag dööööör, nää har bar ett barn å ingen annan ville döpas här hemma hos oss förutom lilla Johanna
    har ni frågat henne?? (va bara tvungen)
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-07 20:54:36 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-07 20:51:24 följande:
    har ni frågat henne?? (va bara tvungen)
    heheheheeeee, gaaaaaaaaaaaaaaah!! påtal om å säga till

vet du vad???? ikväll sa Johanna nere i hallen när ja var uppe på hallen å pula å gubben satt på hålken , då va hon så engslig å blarra å sen rätt va det var så MAMMA!!!!! fatta, jag vart helt knäckt , bröt ihop å stor böla.. Vilken kännsla å höra sitt barn för första gången säga MAMMA riktigt å så jäkla behövande.. kunde inget annat än rusa ner å krama om henne bölandes.. hahahaha
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-07 20:59:48 följande:

heheheheeeee, gaaaaaaaaaaaaaaah!! påtal om å säga tillvet du vad???? ikväll sa Johanna nere i hallen när ja var uppe på hallen å pula å gubben satt på hålken , då va hon så engslig å blarra å sen rätt va det var så MAMMA!!!!! fatta, jag vart helt knäckt , bröt ihop å stor böla.. Vilken kännsla å höra sitt barn för första gången säga MAMMA riktigt å så jäkla behövande.. kunde inget annat än rusa ner å krama om henne bölandes.. hahahaha
    va kul =)
    näe förstår att du inget annat kunde göra =)
  • jennsans

hitta på lite mer som skulle in i bdb o det är gjort nu så nuuuuu sääängen =)
    nattis

• Tania
    Anns krypin skrev 2008-07-07 20:50:21 följande:
    tror nog mest att är man duktig på att göra tårtor å har kännsla för det såklart vill man göra lite extra för sitt barn *L* Jag kör rövare å överlåter tårtorna till nån annan jag skall stå dagen innan å göra 5 smörgåstårtor hahaha, så vanlig tårta hinner ja då inte me , men vill då ändå att en av vanliga tårtorna skall va extra speciell OM det går..
    Du har så rätt så...
  • solstraalen

Åh idag har jag jobbat 13-20.15.. ett städbolag ringde å vill ha mig hela juli, helst mkt övertid oxå.

Men nån måtta får de va, så imorrn blir de bara 07-16. Men torsdag blir förmodligen 12-13timmarsdag..

Inte jobbat på flera år, så kul när dom ringde idag å ville ha mig direkt =)

Sambon e hemma hela juli, så de funkade super att ja började jobba.

Ska till ett annat städbolad på onsdag och hoppas då på att dom har jobb att ge mig i mitten/slutet av aug då inskolningen av josef bör va klar på dagis.

• solstraalen

På tal om dålig lukt i munnen så STINKER Josefs syster ( 2½år ) alltid ruttet slem i munnen typ,så fort hon blir sjuk.
    Det stinker lååånga vägar. Har alltid vart så nästan. Fast värre nu då hon e större.

Har även märkt att Josef gör de titt som tätt då han e sjuk.

• Donna69

ang tårtor så vill jag med lyxa. det är ju inte jag som fyller utan min lilla snutta!!!!!

Helst vill jag beställa av världens tårtfixare men det är inte helt bestämt än, jag tillhör ju de "snåla" som inte kan kasta pengar på vad som =(

världens sämsta mamma va? mohahahahaha

jag får väl köra på rulltårtsbitar med en klick grädde på *UÄÄÄÄÄÄCK*

asg

• Anns krypin

Ja då sitter man me kaffe koppen å njuter än en gång av fika.. Man kan ju tycka mer om vädret men näääääääääääää skit väder...

Idag blire å städa klart i sovrummet, rensa ur kläder osv, sen skall ja tvätta badhanddukar å vanliga handdukar..dammsuga oxå javisst..Laga mat HMMMMM får bli nått kött då inga ideér alls har ja men jaja näää kyckling är gott

• Donna69

kyckling kyckling kyckling!!! så nu var det bestämt

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2