• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Anns krypin

Gott me kyckling , skall nog ha salami i kycklingen MEEEEEEEEN nååååån har ätit opp den, får åka till lidl igen om ja skall ha det.. men näää orka det.. gör vanlig kyckling..

• Donna69

NÅN?? *asg*

det är säkert DU!!!? vavavavavavavavavavavavavavavavava

• Anns krypin

öööö jag?? näähää *visslar* vet inget om det , hahahaha antingen marcus el jag meeeeeeeeeeeeeeen kenneth kan det me va...

• Donna69

ASG

där har vi det!!! det va kenneth!!!!*kiknar*

• Anns krypin

vare han??? nä nu jäääklars hakar!!! får man göra så?? vavavava..... nää nästa gång får han hålls i trädgårn

• Donna69

straffarbete - jaaaaaaa!!!!!

inget sova på soffan - han får ta garaget
    inget groggande - han får dricka vatten!!

såkan det gå kenneth!!!mohahahahahahahahahahahaha

nu blir'e mys i soffan!

• Anns krypin

arbete!!! haha japp så fåre bli, jälla groggers.. ska man behöva slava efter sånna??? Näää

gå å mys i soffan tja

• Beckah82
    Anns krypin skrev 2008-07-07 20:59:48 följande:
    heheheheeeee, gaaaaaaaaaaaaaaah!! påtal om å säga tillvet du vad???? ikväll sa Johanna nere i hallen när ja var uppe på hallen å pula å gubben satt på hålken , då va hon så engslig å blarra å sen rätt va det var så MAMMA!!!!! fatta, jag vart helt knäckt , bröt ihop å stor böla.. Vilken kännsla å höra sitt barn för första gången säga MAMMA riktigt å så jäkla behövande.. kunde inget annat än rusa ner å krama om henne bölandes.. hahahaha
    ooo ja vet känslan!

...den går över...och övergår till "Men suuuuck vad vill du nu" när de ropar hela tiden
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-07-08 06:50:58 följande:
    ooo ja vet känslan!...den går över...och övergår till "Men suuuuck vad vill du nu" när de ropar hela tiden
    skrattar, men ååååååååååååååååååh, inte sånt nuu *S* lever på gårdagen än

men jag fattar va du menar, men så skönt att höra mamma istället för pappa hela tiden *L*
  • Donna69
    Beckah82 skrev 2008-07-08 06:50:58 följande:
    ooo ja vet känslan!...den går över...och övergår till "Men suuuuck vad vill du nu" när de ropar hela tiden
    mmmmmm....men ändå.....
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2