• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Tania

Jag skulle vilja åka till Ullared och shoppa men det är ju så fruktansvärt långt.

Nån som vill köra mig?
  • Beckah82
    Tania skrev 2008-07-08 21:02:41 följande:
    Jag skulle vilja åka till Ullared och shoppa men det är ju så fruktansvärt långt. Nån som vill köra mig?
    Långt? Jag tycker det är nära jag

*retas* :-9
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Halvblod
    Tania skrev 2008-07-08 21:02:41 följande:
    Jag skulle vilja åka till Ullared och shoppa men det är ju så fruktansvärt långt.

Nån som vill köra mig?
    Jag kunde ju kört inom och hämtat dig i torsdags
  • Vallmar

Hej hopp!

Hoppar in lite då och då. SOm sagt så har jag ju butiksjobb (såg att ni diskuterat det tidigare) Kommer hem vid 19 å då hinner jag inte träffa Markus så mycket. Gör i ordning honom för läggning och ger flaskan ungefär direkt när jag kommer hem. Fördelen med systemet är ju att det är bara lördagar man jobbar och då bara till halv 4. Skulle inte vilja jobba hela helger.

Markus går här hemma nu, fast han har varit sjuk i feber och i hosta så han har bara krypt ett tag för han inte orkat gå, stackaren. Men idag gick han över hela rummet=)

• Tania

Meh... nu får ni inte vara taskiga...

Är det verkligen så bra som alla säger?
    Är det VÄRT att åka så långt (6 timmar ca enkel resa)
  • Anns krypin

Hallå.......
    Tips på mat tills imorrn, öö vi kör GI *L*

Nu är smarriga tårtor beställda tjoohooo hahaha fick snacka me tjejen som skall göra dem å fan så snopen jag vart!!! Det va som att höra mej själv snacka Hmmmmmmm samma sätt å bjäla på å samma röstläge... Mörkrädd vart jag vid 11.00 på förmiddagen hahaha.. Det kommer att bli så bra på Johannas dop *längtar* köpt en lagom klänning till henne me som går i lila *L* så söööööööt tvär randig klänning i två olika lila ljus å mörk..gaaaaaaaaaaaah... fan ja borde ha bantat bort 20 kg innan dopet MORR fatta kameran lägger jue på 40kg på en juh, så jag lär synas som 350kg valross *suckar* nåja bäst å se till att jag fotar BARA!! asg... kul att både mim mamma & pappa kommer på samma dag fast dem lever åtskilda.. Pappa ville att vi skulle va me på samma familjekort.. hmm vet jue inte hur det är å ha föräldrar samboende , så jag får försöka ge Johanna den bästa oppväxten jag kan...

• Tania
    Anns krypin skrev 2008-07-08 21:26:37 följande:
    Hallå.......Tips på mat tills imorrn, öö vi kör GI *L*Nu är smarriga tårtor beställda tjoohooo hahaha fick snacka me tjejen som skall göra dem å fan så snopen jag vart!!! Det va som att höra mej själv snacka Hmmmmmmm samma sätt å bjäla på å samma röstläge... Mörkrädd vart jag vid 11.00 på förmiddagen hahaha.. Det kommer att bli så bra på Johannas dop *längtar* köpt en lagom klänning till henne me som går i lila *L* så söööööööt tvär randig klänning i två olika lila ljus å mörk..gaaaaaaaaaaaah... fan ja borde ha bantat bort 20 kg innan dopet MORR fatta kameran lägger jue på 40kg på en juh, så jag lär synas som 350kg valross *suckar* nåja bäst å se till att jag fotar BARA!! asg... kul att både mim mamma & pappa kommer på samma dag fast dem lever åtskilda.. Pappa ville att vi skulle va me på samma familjekort.. hmm vet jue inte hur det är å ha föräldrar samboende , så jag får försöka ge Johanna den bästa oppväxten jag kan...
    Vad blidde det för tårta då?
  • Anns krypin
    Tania skrev 2008-07-08 21:27:59 följande:
    Vad blidde det för tårta då?
    ååå till dopet vart det 4 jordgubbstårtor men en av dem är lite speciell *L* det skall va en bild på den.. dem andra tre skall oxå va lite fina , hon fick mest fria händer näre gäller dem. skall maila bilder till henne innan den 12/7 '

det där me bild är nått JAG alltid drömt om *L* inte nån bild på mej men nått speciellt i mitt liv å just nu & for ever äre Johanna.. Men det gav mej tips om brölloppsdagar osv, för det finns ingen riktigt här i närheten som du faktiskt där man kan få beställa andra speciella tårtor å det är lite synd tycker jag, men valla är litet å Katrineholm håller på att växa men konditorjobb äre snålt me tycker jag
  • Halvblod
    Tania skrev 2008-07-08 21:21:53 följande:
    Meh... nu får ni inte vara taskiga...

Är det verkligen så bra som alla säger?

Är det VÄRT att åka så långt (6 timmar ca enkel resa)
    Nja...ibland är det bra men ibland är det kass så 12timmars resa vet jag inte om jag hade gjort bara så där.
    Men om du någongång ska till Göteborg eller ner till Skåne tex så hade jag nog passat på.
    Annars kan man ta et som en liten minisemester och hyra stuga eller campa för där ligger en fin sjö (om det är på sommaren).
  • Tania
    Anns krypin skrev 2008-07-08 21:33:16 följande:
    ååå till dopet vart det 4 jordgubbstårtor men en av dem är lite speciell *L* det skall va en bild på den.. dem andra tre skall oxå va lite fina , hon fick mest fria händer näre gäller dem. skall maila bilder till henne innan den 12/7 'det där me bild är nått JAG alltid drömt om *L* inte nån bild på mej men nått speciellt i mitt liv å just nu & for ever äre Johanna.. Men det gav mej tips om brölloppsdagar osv, för det finns ingen riktigt här i närheten som du faktiskt där man kan få beställa andra speciella tårtor å det är lite synd tycker jag, men valla är litet å Katrineholm håller på att växa men konditorjobb äre snålt me tycker jag
    Ah.... ja det är lite trist att man inte kan få det man vill ha från ett kondis... SÅÅÅÅÅ svårt är det inte och om man jobbar som konditor tycker jag att man ska kunna sånt.
    Jag får väl öppna en tårtbutik i Valla
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2