• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Tania

Jag jobbar inom restaurang och har turen att vara den som skriver schemat.

Så mina tider kommer att se ut så här:
    mån-fre 8-14, 19-21
    mån-fre 8-14
    lör 8-18
    Kör varannan vecka och hoppas på att det funkar bra... annars får jag göra om schemat igen så det passar.
  • Mjukis82
    Halvblod: Vincent fanns på Familia innan, men dom (som alla andra) har slått igen!
    (¯`°?.¸ ღ♥Isabelle f/d 060516♥ღ ¸.?°´¯) (¯`°?.¸ ღ♥ Denise f 070707 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • jelikas
    Halvblod skrev 2008-07-08 19:49:27 följande:
    Men för oss är inte regnkläder direkt dagiskläder eftersom vi är ute massor och Leia går så vill jag inte att hon ska vara begränsad även om vädret är dåligt. Som när vi är i vår koloni och det är vått i gräset så vill jag att hon ska kunna springa runder och sitta och leka i gräset.Men det kommer ju blir mer akut inför dagistiden, då måste vi ju mer eller mindre ha till henne.
    Fast de jag köpte till Tore i slt 80 är ju stort som ett tält på brädden men sitter åt bra vid fötterna så han trampar inte på det.
    Han har precis växt i stl 68 i byxor så regnbyxorna kommer han kunna ha bra länge och även ha varma plagg under framåt hösten
  • madeleine78

Klart man har både regnkläder hemma och på dagis. de har vi...

De finns inget dåligt väder bara dåliga kläder... och nå såna har vi inte..
    jag har rikgta ute ungar... spelar ingen roll vilket väder de bjuder på s å går de gärna ut...

• Tania
    madeleine78 skrev 2008-07-08 20:31:34 följande:
    Klart man har både regnkläder hemma och på dagis. de har vi...De finns inget dåligt väder bara dåliga kläder... och nå såna har vi inte..jag har rikgta ute ungar... spelar ingen roll vilket väder de bjuder på s å går de gärna ut...
    Melle har också kläder både på dagis (nu blir det förskoleklass) och hemma men han vägrar att gå ut när det regnar... han har väl tagit efter mig.
    Jag hatar att vara ute när det regnar.
  • Lindisen81

Halvblod håller oxå med om att du skulle passa på Indiska! du skulle göra dig gryyymt bra som säljare där, då kommer jag å shoppar loss på indiska i skåne med lite rabatt, haha. så som andra sagt, vincent har små skor, men då är det med mjuk sula bara tror jag... men kolla upp det!

• Halvblod
    Mjukis82 skrev 2008-07-08 20:28:01 följande:
    Jag håller nog med din sambo om att du skulle passa där! Ngt speciellt ställe annars som du är sugen på, eller det är butiksjobb i största allmänhet?
    Tack, tycker jag nog själv oxå lite ...även om det var han som kom på det.

Just u kan jag nog tänka mig vilken butik som helst för att komma in på "marknaden" och känna av branchen....målet är eventuellt eget men det ligger låååångt fram i tiden.
  • Halvblod
    Lindisen81 skrev 2008-07-08 20:33:32 följande:
    Halvblod håller oxå med om att du skulle passa på Indiska! du skulle göra dig gryyymt bra som säljare där, då kommer jag å shoppar loss på indiska i skåne med lite rabatt, haha. så som andra sagt, vincent har små skor, men då är det med mjuk sula bara tror jag... men kolla upp det!
    Tack, hihihi.
  • Mjukis82
    Halvblod skrev 2008-07-08 20:33:40 följande:
    Tack, tycker jag nog själv oxå lite ...även om det var han som kom på det.Just u kan jag nog tänka mig vilken butik som helst för att komma in på "marknaden" och känna av branchen....målet är eventuellt eget men det ligger låååångt fram i tiden.
    Jag kan håller öronen öppna för din skull!
    (¯`°?.¸ ღ♥Isabelle f/d 060516♥ღ ¸.?°´¯) (¯`°?.¸ ღ♥ Denise f 070707 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2