Inlägg från: Milla med killar |Visa alla inlägg
  • Milla med killar

... Född: Juli 2007 ... 2

Beckah82 skrev 2008-06-23 10:03:30 följande:
    Sjuk bebis hög feber sen ett dygn tillbaka och alvedon hjälper inte  men stundtals är han iaf pigg som just nu när han orkar vara uppe och leka med kastruller 38,7-40,0 ligger han på och små stunder har han varit så borta och medtagen att jag varit på väg att åka in...Usch! Han brukar ju inte vara sjuk, så jobbigt att se honom dålig.Äta vill han inte. Lite utspädd gröt i flaska har gått ner bara och så dricker han han bra med vatten och vill amma massor. Morgonbjasblöjan innehöll amningsbajs. hah! Det var ett tag sen man hade sådana blöjor.
    Du...ge han Flytande Ipren i kombenation med Alvedon. Det gör susen på febern så orkar han äta.
    Krya på LillAlvin..
  • Milla med killar

Föresten..är det inte tredagars han har då. Då brukar man bara ha feber och kanske lite torrhosta.
    Nu har jag sprungit i allafall och jag hann väl 2oom så regnade det konstant. Men det var varmt sommarregn, rätt skönt faktiskt!

• Milla med killar
    jennsans skrev 2008-06-23 10:45:21 följande:
    tror inte A hade tredagarsfeber iaf.. o fler här runt om som har lika med bara feber..
    Ja det går en massa skit nu. Här har vi vattenkoppr och magsjuka...Blääää!!
  • Milla med killar

Vi har länsförsäkringar med till hela familjen..
    Shit vad det rinner här från alla håll
    Mens och svett*asgarv* går och duchar hehehe..
    Sprungit precis..pust..

• Milla med killar

Milla med killar skrev 2008-06-24 09:52:42 följande:

Vi har länsförsäkringar med till hela familjen..Shit vad det rinner här från alla hållMens och svett*asgarv* går och duchar hehehe..Sprungit precis..pust..
    Vi har allt på läsförsäkringar, det blir bäst pris då och man kan förhandla lite...
  • Milla med killar

Jaja...ska duscha snart .. bara lite armhävningar och situps först.

Theo han kan föresten inte heller gå än men han går efter en gåvagn och kan stå några sek utan stöd.
    Jag har föresten en bra ettårspresent som jag brukar ge mina 1-åringar.

1-årsfoto, smart eftersom det kostar en del. Ett tips

• Milla med killar

Tjo hooo..Gomidadg eller lunch Vad gör ni?
    Jag har sprungit och varit på stan och köpt present åt Benjamin som blir 10 år snart.

• Milla med killar
    Jessa6 skrev 2008-06-25 18:21:20 följande:
    Lycka till Jag har ca 2 månader till att "leva loppan" på Min mens har helt plötligt börja krångla, jag hade mens i början av juni, varade i 8 dagar, händer aldrig, brukar vara typ 2-3 dagar. Sen i går fick jag mens igen, bara 3 v efter, ahr alltid en cykel på 30 dagar, men det har varit så konstigt, brun/rött och precis som det koagulerat lite, lite klumpigt (ursäkta detaljerna).Blir lite fundersam så man inte fått ett mf, var ju lite såhär förra gången jag fick mf men då borde jag väl haft ont eller? Vad tror ni?
    Kan vara så, ta ett g-test så fåt du svar.
  • Milla med killar
    JoNaLi skrev 2008-06-25 19:01:38 följande:
    Har ni bestämt er för några fler än?
    Nope..men är grymt bebissugen som vanligt...
  • Milla med killar
    mrsbygg skrev 2008-06-25 19:53:20 följande:
    ja meningen va att vi skulle köra på me engång igen å få vårat fjärde och ev. sista barn!men jag känner själv att jag orkar inte med en graviditet så tätt in på igen.det har verkligen vart super kämpigt. kroppen han juh aldrig riktigt återhämta sig från förra så blir man gravid igen, hua..så nu väntar vi tills jag är färdig pluggad vilket tar ca 2 år sen ska vi hinna fixa nytt boende innan nästa kommer oxå!jag ville bara ha ETT barn..medans karln vill ha stor familj han har själv många syskon och är en riktigt familje snubbe..nu sitter jag här me vårat tredje i magen och planerar för fullt inför fjärde hehe...
    Jodu..med två tätisar behöver man vila med ..trut me!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2