Inlägg från: Milla med killar |Visa alla inlägg
  • Milla med killar

... Född: Juli 2007 ... 2

trust...

• Milla med killar

Jag skriver son en kråka..helt kocko ingen förstår Jag menar man behöver vila några år när man har tätisar sen kan man köra på med en lillonge till.. för orkens skull alltså.

• Milla med killar
    mrsbygg skrev 2008-06-25 20:02:56 följande:
    hehe i trust you
    Hur många syskon har din gubbe?
  • Milla med killar
    Beckah82 skrev 2008-06-30 08:31:46 följande:
    GOD morgon!!!!Min kropp är i chocktillstånd eller något Jag somnade när jag nattade Alvin vid 20 igår, och jo...det har hänt ettantal gånger förr men förrut har han ju nattammat så då har jag ju blivit väckt men INTE i natt!Han har ju slutat med nattamningen men när han var sjuk så började han igen fram tills inatt då han sov natten igenom Jag har SOVIT från 20-08 typ det har väl inte hänt på iaf 1,5 år att jag sovit så många timmar i sträck wiiiiiiiie
    GHIT!! GRATTIS!!
    Hur har du gjort för få honom att hoppa över amningen??
    Tar han napp?,inte Theo..
  • Milla med killar

Shit hahaa ska det vara, glasögon på mig som INTE är rena.. asg...

• Milla med killar
    misan84 skrev 2008-07-02 08:44:54 följande:
    Liten fråga..svara om ni har lust.. Hampe har varit lös i sin mage nu i 2 månader innan var han ju hård. Han har diarre 2-3 gånger per dag. Men har inte ont i magen blir lite röd vid rumpan ibland men inte extremt. Har gått bra upp i vikt innan men bara 70gram nu på 5 veckor. Läkaren på bvc tyckte vi skulle sluta med alla mjölkprodukter och testa den här nutramigen välling. Har köpt den men inte testat än. Hur hade ni gjort?? Hade ni gjort som läkaren sa eller testat nått annat eller ringt någon annan?? Jag känner att ska jag sluta med all mjölk så måste jag återigen ta bort allt min lilla plutt älskar. Känns som jag inte gjort annat sen han blev 4 månader.Kan ju säga med att dem tog gluten o laktos test på han o det visade ingenting!!tack om nån vill hjälpa mig:)
    Jag skulle nog gjort som DR tycker
  • Milla med killar
    mrsbygg skrev 2008-07-03 13:54:13 följande:
    hua städar här hemma...problem problem, hur gör man om man inte har någon barnvakt när man ska in på förlossningen? Våran enda barnvakt (min mor+karl) ska åka bort nästa torsdag och är borta till söndag!!och vi har inga andra som kan ställa upp då heller..får åka in å föda själv då antar jag..jag får se till att föda nu!! haha
    Ni får ta med ungarna antar jag. När vi födde Theo var det en invandrarfamilj med en 1 åring och en treåring där ett syskonpar alltså men det känns ju inte kul direkt men det går nog ruskigt fort Mammab när det är så tätt.
  • Milla med killar

Mammab:
    När är ditt bf? och när kom sam? Jag tror på en kille för dig Vad tror du själv? Namn på bebben? Tuuuuusen frågor här

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2