Inlägg från: Milla med killar |Visa alla inlägg
  • Milla med killar

... Född: Juli 2007 ... 2

mrsbygg skrev 2008-07-03 18:24:38 följande:
    känns läskigt å ta me ungarna. då åker ja heldre själv så dom får vara hemma..karln kan juh endå inte va me under förlossningen...mitt bf är mellan 5-10:e...
    Sam var beräknad mellan 14-18:e och han kom den 13:e...Vi tror oxå på en grabb, men blir det mot all förmodan en tjej så kommer hon heta Svea.Annars har vi Zeke, Zack, Seth och Sid just nu som killnamn..men inget är direkt sådär som vi fastnar för jätte mycket....tänkte gå in å googla lite nu på namn hehe..
    Hm..då kanske bärfisen kommer i natt eller i morrn då? 1 dag innan.
    Zeke och Zack är coola namn..

Jag skulle med hellre föda själv jag är väldigt inne i mig själv när jag föder hör och ser inte nån förrän det är klart
  • Milla med killar

Halloj!

Jag är på väg hem från semester på västkusten. Vi har haft 11 dagar i Varberg såå härligt Solen har lyst på oss varje dag och vi har solat och badat och promenmerat massor. Theo fyllde 1 år här nere och mi stora kille 10år. Har det hämnt nått jag behöver uppdateras lite.

• Milla med killar

Shhhhhiiittt!!!
    Kolla detta så sjukt!

• Milla med killar

Hon var online för några timmar sen vet jag men inte nu..

Lindisen81 skrev 2008-07-16 19:36:19 följande:
    någon som hört nåt om mammab??läste på juliforumet att hon hade sammandragningar...? *nyfiken*
  • Milla med killar

......jag är snutte ...snark...zzzzzz...
    Så trött just nu!
    Grattis Tore zzzzz...

• Milla med killar
    mrsbygg skrev 2008-07-19 19:41:17 följande:
    En bild på min sömntuta Tom. tycker han är nå sjukt likt sin bror som bebis!
    at

men söööööt ...och lik Sam.
    Känns det inte konstigt att redan ha en bebis igen? Jag menar Theo är ju min bebis
  • Milla med killar
    mrsbygg skrev 2008-07-19 19:59:58 följande:
    haha jo..specieltl när man ser sam stappla runt här å bababa:r....Men nu har jag en ny, hehe
    Jaa.... Vet inte om jag minns rätt nu men du ammade inte Sam va?
    Rätta mig i sånt fall...Hur ska du göra men lillen?
  • Milla med killar

Morrn morrn..
    Kom precis från en underbar springtur med Theo i skogen Solen sken, luften var fuktig musiken i öronen bra...Så härligt.

Theo klättrar som en dåre. Upp i allt allt. Trädgårdsmöbler soffor men han tar sig ner med baklänges. Jag brukar lära dom det så fort som möjligt när de klättrar så behöver man inte vara så rädd.
    Han har hitttils gått 4 steg min lilla senis det har han INTE bråttom med*asg*

Aja aj Mammab med tuttarna. Smörj med bröstmjölk och låt de torka fritt polarana..

Mjukis...Dålig stil...Förstår du blir besviken.
    Vi var på Liseberg förra veckan och fyyy så dyrt 2000kr för vår "lilla" familj!

• Milla med killar

Milla med killar skrev 2008-07-22 08:39:02 följande:

Morrn morrn..Kom precis från en underbar springtur med Theo i skogen Solen sken, luften var fuktig musiken i öronen bra...Så härligt.Theo klättrar som en dåre. Upp i allt allt. Trädgårdsmöbler soffor men han tar sig ner med baklänges. Jag brukar lära dom det så fort som möjligt när de klättrar så behöver man inte vara så rädd.Han har hitttils gått 4 steg min lilla senis det har han INTE bråttom med*asg*Aja aj Mammab med tuttarna. Smörj med bröstmjölk och låt de torka fritt polarana..Mjukis...Dålig stil...Förstår du blir besviken.Vi var på Liseberg förra veckan och fyyy så dyrt 2000kr för vår "lilla" familj!
    h
    Haha..undrade precis om du och Donna var sjuka när ni inte pratat nått här i morse

Grattis lilla Johanna!!
  • Milla med killar

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-22 09:17:50 följande:

jag vill också ut och springa. nån som vill vara barnvakt så länge
    Kom med de bara..två till märks inte med allas barns kompisar
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2