Inlägg från: Milla med killar |Visa alla inlägg
  • Milla med killar

... Född: Juli 2007 ... 2

Jessa6 skrev 2008-07-22 09:46:44 följande:
    Grattis Johanna!! Två dagar i rad som hon blivit firad nu då mjukis: Förstår att du är besviken, så dålig stil!mammab: ajaj, kommer ihåg det där....Milla: Du är så friskis, en annan känner sig som saccosäcken Elias fick i går
    Fniss..DET tror jag INTE du är
    Försten fördelen med större barn är att de passar varandra. Maken hade ju bara 2 veckor semester denna sommar och jag kan INTe avstå mina sprngturer varannan dag så de stora killarna passar treåringen då jag är borta. de är superduktiga. Belönas sen med speltid på datorn lika länge jag är borta dvs 30 min.
  • Milla med killar

Skulle jag bara träna när jag hade barnvakt så skulle det aldrig bli av heller. Har inte haft barnvakt sen 01 då vi gifte oss

• Milla med killar

Anns krypin skrev 2008-07-22 09:56:36 följande:

Milla med killar skrev 2008-07-22 09:54:40 följande:
    aldrig barnvakt???? svärmor då???din mor?? min svärmor tjatar å tjatar ååååååååå TJATAR... så pass att hon säger till min man å åka å handla SÅ hoooon får ha johanna!! URK..
    Hm...Näää de är inte intreserade av mer än de stora barnen som man inte behöver passa och då i sådant fall ETT barn.
    Vi får ju skylla oss själva som har så många barn och ta hand om de själva tycker dom dessvärre men men vi har vant oss...
  • Milla med killar

Sen får man höra att de är sååå mammiga och det är såå konstigt att jag inte slutar amma...Hade med svärmor på semester i 11 dagar för hon är ju ensam sen Makens pappa dog förra sommaren men hon är ju bara en x-tra att ta hand om. Ska röka direkt hon kommer ur bilen, ligger och solar och vill bli servad med mat o kaffe. men man får låta henne vara sm hon r annars får ju barnen ingen farmor alls, Min mor "orkar" inte med dom..

• Milla med killar

Har varit lessen många gånger men försöker att inte vara bitter och låta barnen förstå det. De ska älska dom som dom är...

• Milla med killar

H e l e n a skrev 2008-07-22 10:24:18 följande:

"Många skulle nog INTE ha varit så osjälvisk..." skulle det givetvis stå!
    Mmmm..tack gulliga du
    Jag var med lessen när vi precis fått barn för tio år sen för man trodde det skulle bli annurlunda än vad det blev. Men det jag lärt mig av detta är att jag har min egen familj nu och en helt underbar med
  • Milla med killar
    zandrisen skrev 2008-07-22 11:28:02 följande:
    Godförmiddag... Gaaaah vad trött jag är idag, fösta dan på jobbet efter semestern igår, och inatt har jag knappt sovit nåt för att det varit såååå varmt! Mick vaknade sjutusen ggr och var törstig och varm, och idag är det bara mojs i skallen på mig..!Mjukis, hoppas det löser sig med polarna! fast ohyggligt taskig stil ändå tycker jag, bröllop är inte direkt vilket partaj som helst!Mammab, såriga bröst, ohugaligen... Stackars du!Milla, känner igen mig delvis. Min familj är tyvärr inget att tänka på när det gäller barnvakt, ex Morsan visar på alla sätt som det är möjligt att hon har bättre saker för sig än att vara med sina barnbarn, men å andra sidan så skulle jag gå med på det om hon ens erbjöd sig då jag absolut inte litar på dem. Makens släkt är däremot gärna med barnen, men det känns ofta jobbigt för mig för att min familj inte ställer upp i samma utsträckning... Hursomhelst, bodde du närmare skulle gärna dina buskillar få komma och röja hos oss
    Såå gärna skulle jag komma till en annan killmamma

Du...helt ot. Kollade in din bloggg fan vad du är snygg i håret :- Ja hela du är snygg
    Hur mörk är du i vanliga fall och vad är receptet att få ditt hår??
  • Milla med killar

Hehe..inte bara killmamma ju....

• Milla med killar

Ok..tack för recepet...Ops nu somnade Theo här...

• Milla med killar
    Beckah82 skrev 2008-07-22 12:57:05 följande:
    [citat]
    Såå jäkla vidrigt!
    [/ciTAT)

??? vilket?
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2