zandrisen skrev 2008-07-22 11:28:02 följande:
Godförmiddag... Gaaaah vad trött jag är idag, fösta dan på jobbet efter semestern igår, och inatt har jag knappt sovit nåt för att det varit såååå varmt! Mick vaknade sjutusen ggr och var törstig och varm, och idag är det bara mojs i skallen på mig..!Mjukis, hoppas det löser sig med polarna! fast ohyggligt taskig stil ändå tycker jag, bröllop är inte direkt vilket partaj som helst!Mammab, såriga bröst, ohugaligen... Stackars du!Milla, känner igen mig delvis. Min familj är tyvärr inget att tänka på när det gäller barnvakt, ex Morsan visar på alla sätt som det är möjligt att hon har bättre saker för sig än att vara med sina barnbarn, men å andra sidan så skulle jag gå med på det om hon ens erbjöd sig då jag absolut inte litar på dem. Makens släkt är däremot gärna med barnen, men det känns ofta jobbigt för mig för att min familj inte ställer upp i samma utsträckning... Hursomhelst, bodde du närmare skulle gärna dina buskillar få komma och röja hos oss
Såå gärna skulle jag komma till en annan killmamma
Du...helt ot. Kollade in din bloggg fan vad du är snygg i håret :- Ja hela du är snygg
Hur mörk är du i vanliga fall och vad är receptet att få ditt hår??