Inlägg från: jelikas |Visa alla inlägg
  • jelikas

... Född: Juli 2007 ... 2

Anns krypin skrev 2008-08-09 10:21:18 följande:
    vart 17 hitta du den mannen?? *S* hahaha, skönt för dej
    Postorder kartalog för män Haha
  • jelikas
    jelikan skrev 2008-08-09 10:30:20 följande:
    Postorder kartalog för män Haha
    el jag menar postorden kartalog för kvinnor med män i. Behöver nog sova någon timme till, min hjärna har inte vaknat än trots kaffe
  • jelikas

Nu tror jag min hjärna börjar hitta tillbaka efter 3 koppar kaffe. Ska ta mig en dusch så jag blir lite snygg och när gubben kommer hem från tippen blir det att åka och köpa ny bilbarnstol. Behövs 2 st här nu när jag börjar jobba då gubben lämnar och jag hämtar.

• jelikas

Här har ni en som inte äter kräftor alls, inte skall djur över huvud taget för jag blir som en prickig korv. Men jag sörjer inte att jag inte tål de för när jag smakade sist och upptäkte min allergi så var det super äkligt!

• jelikas
    Donna69 skrev 2008-08-10 14:19:59 följande:
    har era pluttar kommit in på 1:a valet till dagis??jag är fasen lite pirrig för att sessan kommer in på nåt annat....
    Tore kom inte in på någon av de 2 dagis jag valt eftersom han skall börja 06.15 på morgonen så är det bara ett dagis som öppnar då.
  • jelikas
    Donna69 skrev 2008-08-10 17:05:21 följande:
    skrev ni tider redan på ansökan??
    Nej. Visste inte hur jag skulle jobba då.
  • jelikas

Idag börjar Tore på förskolan och om 2 veckor börjar jag jobba.
    Så underbart skönt de ska bli att få tjäna egna pengar och slippa all jädrans krångel med försäkringskassan!

• jelikas
    Beckah82 skrev 2008-08-11 11:23:12 följande:
    Får jag presentera Alvins ettårsfoto? jag är sååååååååååååååå nöjd! Ska skickas p¨å förstoring 50x70 för en sån har jag på Victor Hade inte råd med fotograf så jag har fotat själv.
    Så fint foto
  • jelikas
    L2K skrev 2008-08-11 12:29:39 följande:
    En liten fråga till er andra?När ska ni börja jobba/ började ni jobba?Börjar känna mig ensam hemma på heltid till juli07-barn.
    Jag börjar jobba den 25 augusti. Ekonomin tillåter inte att jag går hemma mer.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2