... Född: Juli 2007 ... 2
Jag hatar mens! Är 3:e gången jag har det på en månad nu. Ger det september ut och blir det inte bättre så åker p-staven ut och det börjas käka p-piller istället.
Jag hatar mens! Är 3:e gången jag har det på en månad nu. Ger det september ut och blir det inte bättre så åker p-staven ut och det börjas käka p-piller istället.
Jag kan inte ha 70 runtom. Går inte att knäppa ens på yttersta hacket.
Tore sover enbart i blöja och somnar utan täcke men vi bäddar ner honom med täcke ordentligt innan vi går och lägger oss och det har han hela natten. Blir ca 16-18 grader inomhus vissa nätter.
Idag är det dax att lämna Tore en helav dag på dagis. Vet att det kommer gå kanon från hans sida då han inte brydde sig så värst mycket när jag gick ifrån en timme igår. Är värre för stackars mig som är en riktig lipmamma.
Men jag vet ju att han har det bra och det är huvudsaken!
Tore har 11,1 cm fötter och har stl 19-20
Nu har jag mätt en sista gång och hans fot är ca 11 cm. Känner att jag just nu har bevisat att min hjärna inte alls är på rätt ställe idag!
Gick kanon på dagis idag förresten, Tore ville nämligen inte äns följa med hem när jag var och hämtade honom.
Tore har även lärt sig ta sig framåt på golvet. konstig stil men framåt kommer han iaf om han känner för det.
Blev inget dagis för Tore idag. Han har legat i feber under natten och igår morse var han förkyld när han vaknade.
Han är pigg annars och har lekt hela förmiddagen.
vid 10.50 blir det tandläkarn för hans del. Han trillade i lördags och slog i munnen och det blödde lite runt ena framtanden.