• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Jessa6
    L2K skrev 2008-07-10 22:43:46 följande:
     Nu önskar jag gonatt och TREVLIG SOMMAR!!! Lycka till mammab!!!! Och grattis i förskott till alla härliga ettåringar! Imorn åker vi på fyra veckor härlig båtsemester.
    Detsamma till er, ha det så skönt på semestern!!
  • Anns krypin

Gomörra

Kaffet klart, blöja bytt.... va blire av denna dag?

• jennsans

morron.. kan inte säga att den är god... huvet sprängs snart tror jag.. ville gubben skulle va hemma idag men han åkte till jobbet tydligen =(

nån mer som börjat tänka syskon förutom mammab då o mjukis??
    börjar bli lite sugen i tankarna *tror* kanske för att min brors fru är gravid??

• Anns krypin

neee jag är inte sååå sugen på en ny baby.. räcker me Johanna:-0

• solstraalen

No more kids här =)

Jag blir inte ens sugen då jag ser någon höggravid,inte heller då jag träffar nyfödda

Och det är såååå skönt, vore lite jobbigt annars.

• Prinsessan Zelda

vi är inte heller sugna just nu. våra två räcker bra. men man vet ju aldrig om några år

• Prinsessan Zelda

go morron förresten. ska antagligen ut till L2K's båt och hälsa på idag innan de sticker på båtsemester. så får pojkarna leka lite.

just nu sitter Adam framför tv:n jättetrött, men han vägrar sova mer. han la sig typ 22:00 och gick upp 6:00, dumma unge. Samma för Isabel men henne kan jag snart lägga igen i alla fall. eller så får de sova i bilen till L2K.

nä, nu ska jag göra frukost.

• Anns krypin
    Jessys skrev 2008-07-11 07:28:53 följande:
    *vinkevink* Vi väntar syskon till Charlie Bf 14 februari
    Nämen Grattis
  • Anns krypin
    Jessys skrev 2008-07-11 07:28:53 följande:
    *vinkevink* Vi väntar syskon till Charlie Bf 14 februari
    Nämen Grattis
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2