• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • MissHeaven
    jelikan skrev 2008-07-12 11:07:50 följande:
    Idag är det lite spännt här hemma. Sambon fjäskar som fan efter igår/natt.Han åkte iväg vid 19 tiden för att kolla en sak som har med jakt och göra och lovade att komma hem direkt då jag ville städa klart.Kl 03.30 kom han hem inatt skitfull. Hade då ringt 3 ggr och frågat när han kommer hem eftersom jag inte kunde sova och kände mig så besviken och ledsen på honom. Men det sket han i utan han tyckte de var bätte att sitta kvar.Kommer iaf visa honom idag att det är inte ok att göra så när man har familj (är alltid jag som tar hand om Tore ändå men är trött på de nu.) och kan inte bara åka iväg så och supa för att det passar honom. Fjäsk biter inte på mig (om jag inte får tröstshoppa för sisodär 10.000 kr vilket han inte har   )
    helt rätt, det där ska du inte tolerera alls.
  • MissHeaven
    Beckah82 skrev 2008-07-12 08:24:41 följande:
    Sen jag bytte bajsblöjan på Alvin har han lekt själv här, skrotat omkring bland leksakerna utan minsta gnäll eller något. Helt nöjd och glad och inne i sina lekar.Han har lekt helt själv i typ 2 timmar med andra ord. är det lyx eller lyx?
    Jag är glad om jag får fem minuter! Hur kan det vara så olika?
  • Anns krypin

Nu ar Johanna vaknat efter förmiddags vilan , somna vid 9.30 å vakna 12.14 hahaha då måtte hon va ut vilad , hon har nyss ätit å är nu ute i gungan...

Faket tar sketa mycket betalt, jag har betalt in för mycket nu när jag gått hemma MORR, skall ringa dem å höra hur man nu skall ja göra... jag betala 556kr varje månad men eftersom ja gott hemma som mammaledig skulle jag ha betalt mindre ..Surar lite, å springer ut å hänger tvätt.. suck suck

• Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-12 12:49:47 följande:

Nu ar Johanna vaknat efter förmiddags vilan , somna vid 9.30 å vakna 12.14 hahaha då måtte hon va ut vilad , hon har nyss ätit å är nu ute i gungan...Faket tar sketa mycket betalt, jag har betalt in för mycket nu när jag gått hemma MORR, skall ringa dem å höra hur man nu skall ja göra... jag betala 556kr varje månad men eftersom ja gott hemma som mammaledig skulle jag ha betalt mindre ..Surar lite, å springer ut å hänger tvätt.. suck suck
    du ska skicka in om sänkt avgift själv. Det är inget dom gör åt dig.
  • Tania

Ja angående facket så jobbar ju jag inom restaurang och vi fick höjning.

Vet inte exakt vad jag betalar i månaden... måste nästan kolla det där nu.
  • Donna69
    Tania skrev 2008-07-12 13:20:51 följande:
    Ja angående facket så jobbar ju jag inom restaurang och vi fick höjning.

Vet inte exakt vad jag betalar i månaden... måste nästan kolla det där nu.
    när det stod om sänkningen till a-kassan så stod HRF som enda fack som HÖJDE...bläääääääää

nåt sånt
  • Prinsessan Zelda

här skiner solen och det är fint sommarväder

• Donna69

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-12 15:15:27 följande:

här skiner solen och det är fint sommarväder
    här är det oxå soligt...hett o kvavt... förut åskade det som bara den...trodde nästan huset skulle rasa *asg*
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2