• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • misan84
    Donna69 skrev 2008-07-12 15:12:54 följande:
    blixtnedslag i lessebo...*huga*
    Där bor jag:( såå hemskt.... Hörde alla ambulanser innan o en kompis till oss är en av dem som körde ambulansen. Fruktansvärt:(

Hampe han är med självständig nu. Får nästan tvinga han att leka med oss:) han leker ju runt oss hela tiden men man kan göra vad som. som laga mat baka osv. gött det
    (¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Prinsessan Zelda

här är molnen så små att de inte kan åska

köpte dockvagn till adam idag, till hans docka. kan han gå på promenad med mig sen

• Donna69
    misan84 skrev 2008-07-12 15:18:57 följande:
    Där bor jag:( såå hemskt.... Hörde alla ambulanser innan o en kompis till oss är en av dem som körde ambulansen. Fruktansvärt:(Hampe han är med självständig nu. Får nästan tvinga han att leka med oss:) han leker ju runt oss hela tiden men man kan göra vad som. som laga mat baka osv. gött det
    mmmm tänkte på dig direkt
  • Prinsessan Zelda

Isabel är inte jättesjälvständig. hon kan leka själv ett tag sen måste hopn ladda hos mig ett tag, he he. är adam i mitt knä då ska hon också vara det och hon drar i adam och skriker. ha ha, DET är min MAMMA!!! visar redan nu att det inte är okej, tar aldrig upp henne och tar bort adam när hon gör så. tänk hur hon annars blir då om några år, he he.

• misan84
    Donna69 skrev 2008-07-12 15:20:28 följande:
    mmmm tänkte på dig direkt
    gulle du som minns vart jag bor:) Hoppas det inte gick ordentligt illa för dem bara fyy
  • Donna69
    misan84 skrev 2008-07-12 15:22:05 följande:
    gulle du som minns vart jag bor:) Hoppas det inte gick ordentligt illa för dem bara fyy
    klart jag minns!!!! *fniss*

vi har ju en framtida dejt när jag ska till vxj
  • misan84
    Donna69 skrev 2008-07-12 15:23:38 följande:
    klart jag minns!!!! *fniss*vi har ju en framtida dejt när jag ska till vxj

ja bara skrik när du är här hehe är i stan var o varannan dag:)

Har jobbat inatt o har två nätter kvar huuuuu. O man kunde ju inte direkt sova i det åskvädret som var fyyy får ta o vila om en stund igen kanske. eller får jag leka rövare med de boende inatt så dem håller mig vaken hehe...

zelda go unge du har:) men det är nog bra att hon inte får komma upp då Är så sugen på nästa nu men man funderar ju mycket på hur dem ska vara mot varann sen:) men sånt man inte ska grunna på antar jag

• Prinsessan Zelda

fast Isabel och Adam är jättegoa med varann. Adam förstår väldigt bra hur liten hon är. visst blir det tjafs ibland men bara på ett normalt sätt. Men allt sånt beror ju på från barn till barn så det är nog ingen ide att fundera över som du säger.

• jelikas

Idag slog det mig att det är ett år sedan jag blev akutinlagd pga allvarlig hf och min kaoutiska (stavas?) resa till att Tore kom till världen började.
    När jag tänker tillbaka och läser min förlossningsberättelse så kommer känslorna upp på nytt, de som jag förträngt ett bra tag.

• mrsbygg

hua allt handlat till kalaset så ikväll ska det bakas och fixas å städas och donas..
    ev föda en unge oxå..men det vill jag helst inte...

haft någro onda sd nu efter vi vart å handlat, hua..

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis BF+2
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2