• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Halvblod

Leia var med oss på reggie-konsert igår på landskronakarnevalen och hon var lätt den mest populära i publiken när hon stod och dansade, gungade och klappade med sina små hörselskydd

Har försökt att hitta babydans här i hbg men det verkar inte finnas för de allra minsta...så vi får fortsätta att dansa här hemma tills hon är tillräkligt gammal.

• Halvblod

Göteborgmorsan: Hej hej och välkomna hem...låter som att ni har haft en toppenresa!

• Halvblod

Vi har oxå försökt med flera gosisar till Leia men det har från första minuten varit denna kaninen som har utklassat allt annat. Det hade varit enklare att ta nappen ifrån henne än kaninen.
    Hon fick den när hon föddes av kompisar till oss och dom kommer inte riktigt ihåg var dom köpte den, bara att det var någonstans i malmö....så vi får väl åka ner och leta igenom alla malmös butiker.

• Mum23

Tack Halvblod! En fin resa har vi absolut haft.Glad
    Men sköööönt att vara hemma igen.

• Prinsessan Zelda
    Mum23 skrev 2008-07-13 11:20:17 följande:
    Hej alla góa mammor!Har varit borta härifrån sen den 28 maj så jag antar att det hänt en hel del här. Hoppas ni alla mår bra!! Kanske hänger ni och jäser i era hängmattor och njuter av sommaren. Jag har iaf jäst  riktigt ordentligt. Har inte rört mig mer än nödvändigt....Får nog bli ändring på det nu tror jag. Har haft det jättebra, solat och badat och druckit öl och bara NJUTIT!!!!GRATTIS TILL ALLA 1-ÅRINGAR!!!!!Melvi har 2 veckor kvar till sin 1-årsdag. Tänk, redan 1.......
    hej hej
    Halvblod skrev 2008-07-13 11:59:21 följande:
    Vi har oxå försökt med flera gosisar till Leia men det har från första minuten varit denna kaninen som har utklassat allt annat. Det hade varit enklare att ta nappen ifrån henne än kaninen.Hon fick den när hon föddes av kompisar till oss och dom kommer inte riktigt ihåg var dom köpte den, bara att det var någonstans i malmö....så vi får väl åka ner och leta igenom alla malmös butiker.
    har du nån bild på kaninen. kanske man sett den nånstans.
  • Halvblod

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-13 12:26:45 följande:

har du nån bild på kaninen. kanske man sett den nånstans.
    http://www.familjeliv.se/hem/halvblod/galleri.php#
    Kaninen finns med på höstbilden där Leia ligger i löven...

Ja om någon hittar en sådan så snälla säg till för vi kan betala nästan hur mycket som helst.
  • solstraalen

Halvblod: Hoppas ni får tag i en ny!

STackars Leia

Saga ( min tjej på 2½år ) skulle rent av dö om hon tappa sin apa. ( Jag gråter vid bara tanken ), så jag har efter en del letande nu hittat en precislikadan apa som ligger hemmai garderoben =)
    Så är jag noga med att mina barn ska låta sina gosedjur och snuttefiltar få tvättas ibland, just för att dom inte ska märka så mkt om dom tappar nått å sen får en likadan fast nu.

Josef har en flodhäst "flodis" som vi har tänkt "göra" till han favorit, så den har vi oxå två av.

Så får ni tag i en sån kanin, köp två! Bara ett råd =)

Hoppas hon får tillbaka sin kanin snarteller får en ny.

• solstraalen

Nu har för övrigt sambon åkt med Josef och Saga till sommarstugan 20mil bort. Jag ska jobba hela veckan, heltid, förmodligen övertid oxå. *urk*

Å min äldsta son är i bulgarien med sin pappa i 2 veckor.

Så nu är jag själv tills iaf fredag, vad gör man då?

Jag måste upp 06 SENAST på mornarna eftersom jag börjar07,så uppe halva nätterna kan ja inte heller va.

Lite ångest för bilresan för Josef, han har aldrig åkt själv bak i bilen ( jag sitter ju alltid brevid ) å de tar typ 2½ timma att köra ner. Tänk om han gråter hela tiden?

Tänk om han går GÅR när dom kommer hem?! Han övar massor nu.

GAH, jag saknar redan mina småttingar, dom som bara åkte för en halvtimma sen

• solstraalen

Veronica: Vad ska jag då göra?
    Vad vill jag göra?

Jag vill shoppa, de har vi egentligen inte råd med, men de ska jag göra ändå idag tänkte jag =)

Sen unnan mig någe gott ikväll å somna precis NÄR JAG VILL

Jag skulle aldrig för mitt liv byta ut mina barn mot att bli barnlös.

Gud så tråkigt liv man måste ha då???

Tyst å dött hela tiden juh.

Jag älskar mina barn över allt annat

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2