• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • veronicaq
    Beckah82 skrev 2008-07-13 10:44:34 följande:
    UUUUUUUSCH mår som jag förtjänar Jag var på krogen igår!!! Första gången på 2 år...Hade barnvakt till Alvin för första gången (ja alltså, första gången nattetid). Han sov hos farmor och farfar för jag och hans pappa var på fest och gick ut tillsammans.Det gick jättebra med Alvin och det var helt okej för mig också, trodde det skulle kännas värre Sjukt nog så feströkte jag! Blääää det hade jag ju bestämt att jag absolut aldrig skulle göra men men så kan det gå.
    Mohahaha... Kul att de gick bra!
  • mrsbygg

haha jisses ut på krogen eller liknande kommer nog inte hända på ett antal år!
    om jag inte får nå ryck å följer med nån kompis kanske nästa sommar eller nått...

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis BF+3
  • jelikas
    Donna69 skrev 2008-07-12 22:33:19 följande:
    jag vill oxå se bdb
    Heter jelikans på bdb
  • jelikas
    Beckah82 skrev 2008-07-13 10:44:34 följande:
    UUUUUUUSCH mår som jag förtjänar Jag var på krogen igår!!! Första gången på 2 år...Hade barnvakt till Alvin för första gången (ja alltså, första gången nattetid). Han sov hos farmor och farfar för jag och hans pappa var på fest och gick ut tillsammans.Det gick jättebra med Alvin och det var helt okej för mig också, trodde det skulle kännas värre Sjukt nog så feströkte jag! Blääää det hade jag ju bestämt att jag absolut aldrig skulle göra men men så kan det gå.
    Va kul

Jag och sambon skall faktiskt ut nästa helj och då skall Tore va hos mina föräldrar. Han känner dom bäst och träffar dom oftast så det känndes bäst att ha honom hos dom första gången.
  • Mum23

Hej alla góa mammor!

Har varit borta härifrån sen den 28 maj så jag antar att det hänt en hel del här. Hoppas ni alla mår bra!! Kanske hänger ni och jäser i era hängmattor och njuter av sommaren.
    Jag har iaf jäst  riktigt ordentligt.Cool Har inte rört mig mer än nödvändigt....
    Får nog bli ändring på det nu tror jag.
    Har haft det jättebra, solat och badat och druckit öl och bara NJUTIT!!!!

GRATTIS TILL ALLA 1-ÅRINGAR!!!!!

Melvi har 2 veckor kvar till sin 1-årsdag.
    Tänk, redan 1.......

• jelikas
    annki72 skrev 2008-07-13 10:52:02 följande:
    Usch stackars Leia Jag är livrädd för det samma med Lillys snuttefiltar, därför har jag vant henne med flera olika, det har funkat jätte bra.Hon har en kanin oxå men den har hon bara i sängen när hon ska sova.
    Så har jag gjort med Tore oxå att jag bytt snuttefilt ofta och det funkar kanon. Han har inget gosedjur som han gillar utan det är snuttefilt som gäller.
  • Lindisen81

Beckah; kul med partaj!!! jag o sambon ska ev på bio på fredag och sedan ut och äta o dricka lite vin å ha oss så då ska inez sova hos mormor =)

Halvblod; nääää stackars Leia, hoppas hon snart godkänner en ny liten gose.... Inez har ju sina nappar, snuttefilten + sitt lejon har hon bara hemma... måste ju va hemskt å tappa bort...

grattis alla födelsedagsbarn!!

just det... Inez blöja va helt torr imorse ?!?!
    satte henne som vanligt på pottan när hon vaknar och hon kissar massor.... sedan är hon utan blöja fram till lunch och sätter henne på potta lite då o då och kiss kommer varje gång =) efter lunch kommer nr 2 oxå och nu sover hon gott.

här är det molnigt idag... har bakat kanel/kardemumma muffins och väntar på att mor min ska komma på besök. nästa vecka är sambons sista sem vecka efter det jobbar han två veckor sedan ska jag börja jobba!!!!! lite smått nervös är man ju =) ,men ser fram emot det, det är viktigt att Inez och hennes pappa får massa egentid tycker jag.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2