• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • veronicaq
    solstraalen skrev 2008-07-13 12:44:43 följande:
    Veronica: Vad ska jag då göra? Vad vill jag göra?Jag vill shoppa, de har vi egentligen inte råd med, men de ska jag göra ändå idag tänkte jag =)Sen unnan mig någe gott ikväll å somna precis NÄR JAG VILL Jag skulle aldrig för mitt liv byta ut mina barn mot att bli barnlös.Gud så tråkigt liv man måste ha då???Tyst å dött hela tiden juh.Jag älskar mina barn över allt annat
    Gör preciiiiiis de du vill ha semester så att säga...

ett barnfritt liv!? då umgås man ju med sina vänner och gör massa barnförbjudna saker
  • jelikas
    solstraalen skrev 2008-07-13 12:44:43 följande:
    Veronica: Vad ska jag då göra? Vad vill jag göra?Jag vill shoppa, de har vi egentligen inte råd med, men de ska jag göra ändå idag tänkte jag =)Sen unnan mig någe gott ikväll å somna precis NÄR JAG VILL Jag skulle aldrig för mitt liv byta ut mina barn mot att bli barnlös.Gud så tråkigt liv man måste ha då???Tyst å dött hela tiden juh.Jag älskar mina barn över allt annat
    Jag brukar passa på att ha lite egen spa när jag är barnfi.
    Typ hårinpackning, ansiktsmask och pejling och ett långt och härligt bad
  • Donna69

jag städar o dunkar FETT med musik när jag inte har ungen runt halsen *fniss*

• jelikas

Nu har Tore somnat efter lite bök i sängen så nu skall jag lägga mig i soffan och fortsätta läsa min bok  Så dumt! av Mia törnblom.

• Halvblod

När jag är ensam så ligger jag gärna i sängen och kollar typ highschool-filmer och käkar onyttigt

• mrsbygg

barnfri? öhhhhh va är det?

Nu har ja slagit in sams paket.
    nu ska jag ehh..öhh..ja städa toan kanske? sen måste ja ta tag i köket och sen göra cc's och sams tårta.. 

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis BF+3
  • Beckah82
    mrsbygg skrev 2008-07-13 12:59:47 följande:
    barnfri? öhhhhh va är det?Nu har ja slagit in sams paket. nu ska jag ehh..öhh..ja städa toan kanske? sen måste ja ta tag i köket och sen göra cc's och sams tårta.. 
    Hur är det med maggisen? Inga sd?
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • jennsans
    mrsbygg skrev 2008-07-13 12:59:47 följande:
    barnfri? öhhhhh va är det?Nu har ja slagit in sams paket. nu ska jag ehh..öhh..ja städa toan kanske? sen måste ja ta tag i köket och sen göra cc's och sams tårta.. 
    tror du har en del o göra idag hehe.. men knip idag för tusan =) så sam fick iaf fylla 1 innan lillsyskonet kommer hehe
  • Halvblod

Får se om jag hinner kika in en sväng ikväll...

Nu ska jag och Leia snart åka på kalas till min kusin och när Riad slutar ska vi till hans mamma och äta tårta och säga hejdå för imorgon åker hon till Algeriet i 5veckor.

Imorgon är det storshopping och tårtbakning inför tisdag då Leia fyller år och ska ha kalas heeeeela långa dagen

Men på onsdag är jag nog tillbaka till verkliga livet igen efter ett par vääääldigt aktiva veckor.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2